מהנדסות העתיד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מהנדסות העתיד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פרויקט "מהנדסות העתיד": זינוק במספר התלמידות של מודיעין

20 תלמידות מהעיר נבחרו להשתתף בפרויקט היוקרתי "מהנדסות העתיד" של התעשייה האווירית - מדובר בגידול מרשים במספר התלמידות לעומת השנה שעברה

פורסם בתאריך: 21.2.18 10:16

20 תלמידות מהעיר נבחרו להשתתף בפרויקט היוקרתי "מהנדסות העתיד" – של התעשייה האווירית. בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי מדובר בגידול מרשים במספר התלמידות משנה שעברה.

המיזם מתקיים זו השנה השלישית והוא יצא לדרך ביום חמישי בשבוע שעבר, כאשר גם השנה תלמידות מודיעין מכבים רעות מככבות בקבוצה זו.

20 תלמידות מצטיינות בתחום המדעים והטכנולוגיה מהעיר תיקחנה חלק בפרויקט היוקרתי הארצי. 20 התלמידות הגיעו למיזם מבתי הספר העל יסודיים עירוני ג', עירוני ב', מו"ר, עירוני א', עירוני ד' והאולפנה. "מדובר בגידול מרשים במספר התלמידות המשתתפות בפרויקט, שעמד בשנה שעברה על 15 תלמידות ולפני שנתיים על 9", מדגישים בעירייה, "מטרת הפרויקט לחשוף, לעודד ולעורר השראה בקרב התלמידות לדמויות ולפיתוחים מדעיים וטכנולוגיים ובכך לטפח את דור העתיד של המהנדסות והמדעניות המובילות, בתפקידי מפתח משמעותיים בתעשייה ובאקדמיה".

השנה המהנדסות העתיד הצעירות ייפתחו רעיונות בסימן ההצלחות הטכנולוגיות והביטחוניות לאורך 70 שנות קיומה של המדינה יחד עם המהנדסות הבכירות של התעשייה האווירית בניהול ובמחקר . בסך הכל משתתפות בפרויקט 100 תלמידות מצטיינות מרחבי הארץ, בתכנית הכוללת שבעה מפגשים חווייתיים במתחם התעשייה האווירית. התלמידות תידרשנה במהלך הפרויקט לעבודה אתגרית, יצירתית ומעשית בקבוצות, שתוצריה יוצגו בטקס סיום חגיגי.

ראשת מינהל החינוך, בתיה שוכן אורבוך ציינה כי הגידול במספרן של התלמידות המצטיינות המשתתפות בפרויקט מעורר גאווה עירונית והוא תוצר של עבודה מעמיקה הנעשית בבתי הספר לעידוד וקידום תלמידות במקצועות המדע, הטכנולוגיה וההנדסה, על מנת שאלו ישמשו בעתיד חוד החנית בתחומי המחקר והפיתוח.

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

ראש העיר חיים ביבס: העובדה שממודיעין מכבים רעות התקבלו הכי הרבה בנות לפרויקט יוקרתי זה, מצביעה על העבודה המיטבית שנעשית במערכת החינוך העירונית ועל בני הנוער המצוינים שיש לנו בעיר, ואני רוצה להודות לתלמידות המדהימות אשר מהוות דוגמה וגאווה גדולה עבורנו".

מהנדסות העתיד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מהנדסות העתיד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מדובר בנתון מדהים לפיו 20 אחוז מכלל בנות בארץ שנבחרו למיזם היוקרתי מגיעות מהעיר שלנו. הצבנו לעצמנו כיעד חינוכי את קידום התלמידים בתחומי המדעים, הטכנולוגיה וההנדסה בדגש על קידום הבנות בתחום הזה. יש בכך חשיבות לא רק עבור הבנות עצמן אלא חשיבות ברמה הלאומית, הן בהיבט החברתי והן בהיבט הכלכלי. אני מברך את כל הבנות, שנבחרו לתכנית ומאחל להן הצלחה רבה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר