ניצה דביר (צילום: אלונה ירדן)
ניצה דביר (צילום: אלונה ירדן)

אחרי 24 שנה בצה"ל: ניצה דביר במופע יחיד על סיפור החיים שלה

דביר, 60, שמתגוררת ברעות, ל"כל העיר - מודיעין": "דווקא מהמקום הזה של הפחד, החלטתי שאני רוצה לעמוד על במה ולדבר"

פורסם בתאריך: 14.2.18 13:23

אחרי 24 שנים כאשת צבא בחיל האוויר, ניצה דביר, 60, שמתגוררת ברעות החליטה שהיא לא רוצה מסגרת עם בוסים שיכתיבו לה מה לעשות ויצאה לעצמאות. היא לא ידעה מה היא רוצה לעשות, אלא מה לא. לא רצתה מסגרת, ולא בוס. היא יצאה לאזרחות, ומיד אחר כך, בשיתוף עם בעלה, שלמה, פתחו עסק לשיווק רשתי של מוצרי בריאות למשך 12 שנים. ב-7 השנים האחרונות היא בעלים של עסק "הלב על הבמה" שבו היא מופיעה במופע יחיד שכתבה על חייה, בשם "נשבעת לא לנסוע בטרמפים" ומנחה אירועים, וימי הולדת לגיל השלישי.

על מה המופע?

"מופע מרגש ומפיל אסימונים שמקרב אותנו אל עצמנו. זה סיפור החיים האישי שלי, שמדבר על גלגול החיים, אמונה ונחישות. החיים כמרוץ משוכות".

איך נולד הרעיון של העסק?

"נורא פחדתי לדבר עם אנשים, ודווקא מהמקום הזה של הפחד, החלטתי שאני רוצה לעמוד על במה ולדבר. אני אוהבת את הבמה, אנשים וחיזוק חברתי. שאנשים אומרים לי 'וואו, הפלת לנו אסימון'. זה נותן לי עוד 800 מטר גובה, לא לאגו, אלא לתחושת השליחות, שאני שווה, ויכולה לעשות. אני לא יודעת למה רציתי דווקא במה. היה לי דחף להיות בפרונט, להוביל. אלא דברים שהובילו אותי כל החיים, אבל הם היו רדומים".

ניצה דביר (צילום: סילבי דימנד)

ניצה דביר (צילום: סילבי דימנד)

איך היתה הפעם הראשונה על הבמה?

"הפעם הראשונה שעליתי לבמה, היה בתאריך העברי של היום הולדת שלי, במרץ 2011. זה היה באולמי עינן בעזריאלי, וכמו כל בשנה ביום הולדת שלי, ואני תורמת את ההכנסות משתי השורות הראשונות למשפחות נזקקות. לא יגעתי כמה אנשים יבואו. באולם יש 320 מקומות, ולקחתי החלטה להרפות. הייתי מאוד בלחץ לעמוד על הבמה. מאוד חששתי והתרגשתי והחלטתי ללכת על כל הקופה. לא לקחתי אולם קטן, אלא הלכתי בגדול".

איך התכוננת?

"לא התכוננתי. ראיתי במו עיני את האולם מלא. שבועיים לפני כן עברתי ניתוח בברכיים, ובקושי עמדתי, אז שמתי כיסא על הבמה. וגם הייתי יותר שמנה מהיום, וזה לא הפריע לי. קניתי בגדים קצת יותר גדולים. היום שאני מסתכלת לאחור, אני לא יודעת איך העזתי, אבל הייתי כל כך חדורה, שאני לא זוכרת משהו אחר חוץ מללכת בגדול".

איך השגת את הלקוח הראשון?

"אני יזמתי את המופע באולם עינן. אחריו אור ירוק הזמינו את המופע לגימלאים, כי אני מספרת במופע על תאונת דרכים שעברתי".

כמה הופעות את עושה בחודש?

"השנה היה לי די מאתגר כי נפלתי ונפצעתי ועברתי ניתוח, אז פחות עבדתי השנה. אבל בשנים הקודמות היה לי לפחות אחד בחודש".

כמה שיווק צריך בשביל להגיע למופע בחודש?

"הרבה. אני גם מנהלת קבוצת נטוורקינג בניב, אז אני יודעת איפה עקב אכילס שלנו בקטע של שיווק, שכולנו מאוד אוהבות את זה במרכאות. 80 אחוז מהזמן זה עבודת השיווק. לעמוד על הבמה זה אפס מאמץ עבורי. העבודה העיקרית היא להביא אותי לבמה."

מהם היתרונות בלהיות עצמאית?

"אין לי בוס, אין מי שיגיד לי את צריכה להישאר כי יש כוננות. אני עצמאית".

מהם החסרונות?

"שאת צריכה לעשות את זה לעצמך".

איך צברת ידע על ניהול עסק?

"כעצמאית בשיווק הרשתי, שבעדתי בה 12 שנים. במסגרת העבודה הזאת קיבלתי המון הדרכות וידע איך להתחבר לעצמך, על שיווק, שם צברתי את כל הידע העסקי שלי".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

עם מי את מתייעצת על שאלות מקצועיות?

"אין לי שאלות מקצועיות כי אני מאלתרת על הבמה, ומספרת סיפורים אמיתיים מהחיים שלי. מתייעצים איתי, ואני מאוד אוהבת לעזור, ומפרגנת".

מהן השאיפות המקצועיות שלך?

"כל רגע לענות לטלפון, שלום ניצה דביר מדברת, כן, אני יכולה לבוא להנחות את הפאנל העסקי שלכם. וכן, אני אגיע עם המופע שלי לאירוע יום האישה שאתם מארגנים. או להנחות במודיעין את כל האירועים. אני אותנטית, אני מספרת סיפורים, ואני מצחיקה ואני מאוד צנועה. אני רוצה למצוא את הסוכן דוגמניות שיצוד אותי".

ניצה דביר (צילום: אוסף פרטי)

ניצה דביר (צילום: אוסף פרטי)

יש לך טיפים לעצמאיות בתחילת הדרך?

"להגיד לא לפחד, זאת קלישאה, להגיד לנסות זה תחמון של המוח. אני אומרת תעשי. תיהני מהדרך, תלמדי מהטעויות כי תמיד יש טעויות. לא להיכנס למרה שחורה. לבקש עזרה, תמיכה, להיכנס לקבוצות נטוורקינג במודיעין. כל עצמאית מתחילה אני קוראת לה, בואי, את תעופי. להיעזר. במודיעין יש כלים. כלום לא חסר חוץ מים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר