יוסי ביטון (צילום: פז שינדלר, אתר אוהדי עירוני מודיעין)
יוסי ביטון (צילום: פז שינדלר, אתר אוהדי עירוני מודיעין)

יוסי ביטון: "עירוני מודיעין זה מקום רציני, והשנה התחייבתי לקבוצה"

יוסי ביטון, שמשחק כיום בעירוני מודיעין, אומר בראיון ל"כל העיר - מודיעין": "המועדון הוא בעל פוטנציאל אדיר"; וגם: מדבר על הבית הקודם שלו - הפועל ירושלים: "בהחלט כואב לי לראות לאן הקבוצה הגיעה"

פורסם בתאריך: 14.2.18 12:40

מדי שנה מכוונת עירוני מודיעין, שמשחקת בליגה ב' מחוז דרום ב', לעלייה לליגה א', כל זאת בתמיכה עירונית נכבדת. בקבוצה מנסים כבר שנים לעלות ליגה – ללא הצלחה, למרות נסיונות חוזרים ונשנים המציבים אותה בצמרת ליגה ב', אבל ללא התוצאה המיוחלת.

השנה הקבוצה פתחה לא טוב את העונה ומצאה את עצמה במקום האחרון. במועדון החליטו לחזק את סגל השחקנים – אחד מהם הוא יוסי ביטון, בלם וקפטן העבר של הפועל ירושלים ובעל ניסיון רב בליגות הגבוהות, כולל ליגת העל שם שיחק עם הפועל קרית שמונה והכח ר"ג ועבר גם בבני לוד והפועל אשקלון. הבלם הוותיק מספר על בראיון ל"כל העיר – מודיעין" על הבחירה לשחק בקבוצה מליגה ב', בה לא שיחק מעולם.

"בקיץ האחרון אחרי לבטים רבים החלטתי להגיע לעירוני מודיעין", הוא מספר, "זו היתה בחירה שלי להגיע לשם, אחרי שפגשתי אנשים נפלאים. ראיתי איזה רצון גדול היה להם להחתים אותי ואיזה אהבה יש להם כלפיי".

כשביטון, בן ה-34 הוחתם, הקבוצה היתה כאמור במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד, אבל אז ביטון הגיע וגם מאמן חדש – דניאל רודיטי, וביחד הצליחו להוציא את הקבוצה מהבוץ. "עשינו שישה ניצחונות רצופים מאז שהגעתי", הוא משחזר, "והגענו מרחק שלוש נקודות מהפלייאוף. אחר כך נעצרנו עם כמה הפסדים מיותרים".

יוסי ביטון (צילום: פז שינדלר, אתר אוהדי עירוני מודיעין)

יוסי ביטון (צילום: פז שינדלר, אתר אוהדי עירוני מודיעין)

איך זה שכבר שנים הקבוצה מנסה לעלות ליגה ולא מצליחה?

"אולי צריכים להעיז קצת יותר, יגדילו ראש במערכת ואז יוכלו לעשות את הקפיצה לליגה גבוהה יותר. המועדון הוא בעל פוטנציאל אדיר, להביא אנשי מקצוע שחיים את הכדורגל ויודעים איך להפוך את זה לדבר גדול ולא חסר דוגמאות למועדונים שעשו קפיצה אדירה לליגות הגבוהות".

לא קיבלת הצעות מקבוצות אחרות?

"אני מקבל כל הזמן. בכל חלון ינואר קיבלתי הצעות יפות, אבל ברגע שאני מתחייב למקום אני שם. עירוני מודיעין זה מקום רציני, והשנה התחייבתי לקבוצה".

מה לגבי השנה הבאה. תמשיך במודיעין?

"אולי, הכל פתוח. אולי גם אחזור לליגה א' או לאומית, שיחקתי ברמות האלה ויש לי עוד מה לתרום, יש לי עדיין שם בליגות האלה".


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

כואב לך לראות את מה שנהיה מהפועל ירושלים, קבוצת האם שלך?

"הפועל ירושלים זה הבית שלי, בהחלט כואב לי לראות לאן הקבוצה הגיעה. האוהדים ושחקני העבר שהיו שם, מחכים לאיזה מושיע שיקח את הקבוצה כדי שהיא תצא לדרך חדשה. נקווה שיקרה משהו, כי המקום זה תמיד יהיה קרוב לליבי".

יוסי ביטון במדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

יוסי ביטון במדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

קבוצתו של ביטון מדורגת כרגע נכון במקום התשיעי, שמונה נקודות פחות מהמקום שמוביל לפלייאוף ולמרות השאיפות של ביטון, מאמנו דניאל רודיטי יותר צנוע. "מה שהכי חשוב לי זה לייצב את המערכת, ולהמשיך ולגבש את הקבוצה חברתית", הוא אומר בשיחה עם "כל העיר – מודיעין" ומוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך ולצבור ביטחון. בטחון שווה נקודות ולהיפך, מעין מעגל חסמים וחשוב לייצר יציבות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר