אירית אלמוג (צילום: פרטי)

תכירו את אירית אלמוג – בעלת עסק לייעוץ נדל"ן במודיעין

אירית אלמוג מלווה עסקאות של קניית ומכירת דירות יד שנייה במודיעין: "מודיעין כבר לא נחשבת עיר זולה. היום מגיעים לפה יותר אנשים למצוא איכות חיים"

פורסם בתאריך: 13.2.18 10:45

יועצת הנדל"ן, אירית אלמוג ממודיעין בעלת עסק עצמאי ומשתייכת למעגל עסקים מודיעין. מזה תשע שנים היא מלווה עסקאות של קניית ומכירת דירות יד שנייה בעיר מתחילתן ועד סופן. כחלק מתהליך היא מאפיינת את צרכי הלקוח מבחינת יכולות כלכליות ומנסה להפגיש בין החלום למציאות. כחלק מהשירות היא משדכת בין הלקוח לבין בעלי מקצוע שיכולים לסייע בתהליך כגון עורכי דין, שיפוצניק, יועצי משכנתאות ועוד. למשנתה, אף על פי שיש תנופה בנייה מסיבית במודיעין, עדיין הביקוש עולה על ההיצע.

מה לדעתך מצב העסקים בעיר?

"מצב העסקים בעיר הולך ומשתפר מרגע לרגע. אני גרה 18 שנה במודיעין. כשהגעתי לא היה פה כלום ועכשיו זאת עיר שנותנת מענה כמעט בכל תחום".

מה הקושי בלנהל עסק במודיעין?

"לנהל עסק זה דבר קשה להרבה אנשים, ולא רק במודיעין. עובדתית, רוב האנשים רוצים להיות שכירים ושינהלו אותם. צריך לקום בבוקר ושיהיה לך דרייב ורצון להתקדם, כי הכי קל זה להישאר בבית ולהתפנק על הספה עם כוס קפה. צריך תמיד להסתכל קדימה ולא לקחת כישלונות אישית. הרבה עסקים נסגרים בארץ, כי אנשים פותחים את העסק שלהם בלי לבדוק ולהכין תכנית של מה הם הולכים לעשות. צריך לדעת איך אתה משווק ומפרסם את עצמך, איך לתמחר את עצמך".

מהן העצות שלך לעסק חדש בתחילת הדרך?

"לבנות תכנית עסקית ולשמור רזרבות בבנק. אי אפשר לצאת לעסק בלי כסף בכלל. צריך גם לגייס גם את המשפחה כי התמיכה שלהם חשובה, ולא להפסיק בכישלון הראשון".

מה ההבדל בין מחירי הנדל"ן במודיעין לתל אביב וירושלים?

"מודיעין כבר לא נחשבת עיר זולה. היום מגיעים לפה יותר אנשים למצוא איכות חיים, גם בהשוואה לירושלים שעם כל הכבוד לה, היא עיר ענייה ומוזנחת. לגדל ילדים היום, יותר נחמד במודיעין. אין לנו פה אזורי מצוקה ועוני כי זאת עיר חדשה. ותל אביב זאת מדינה בפני עצמה עם מחירים גבוהים. כיום במודיעין מחיר ממוצע לדירת ארבעה חדרים סטנדרטית יהיה בסביבות 2 מיליון שקלים, וחמישה חדרים תעלה כ-2.6 מיליון שקלים בממוצע".

 

 

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

 

מי קונה דירות היום במודיעין?

"הרוב משדרגי דיור, אין הרבה זוגות צעירים כי המחירים גבוהים. יש גם אוכלוסייה מתבגרת שבאה בעקבות הילדים וגרושים וגרושות".

מהי העצה שלך ליחידנים שמעוניינים לרכוש דירה?

"קודם כל צריך הון התחלתי. ואם אין מספיק לא חייבים לקנות במודיעין, אפשר לקנות דירה זולה יותר בערים הקרובות כמו רמלה ולוד, ולשכור ולהשכיר. לקחת חצי מיליון שקל על משכנתא זה הרבה יותר יקר מאשר להוסיף עוד אלף שקל בשכירות".

אירית אלמוג (צילום: פרטי)

אירית אלמוג (צילום: פרטי)

האם יש זליגה של תושבי ירושלים למודיעין?

"יש פה מלא ירושלמים ועדיין ממשיכים להגיע. עם כל הכבוד לירושלים שהיא עיר מאוד מיוחדת, פה יש רמה סוציואקונומית גבוהה יותר. הילדים החיים באווירה נינוח ויכולים ללכת ולחזור לבד. יש פה תאטרון וקולנוע ותנועות נוער. אני העדפתי לגדל את הילדים שלי כאן".

ליצירת קשר עם אירית אלמוג: 054-4966687. כתובת המשרד: מרכז מליבו מודיעין.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר