מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית
מודיעין (צילום: פרטי)

פרסום ראשון: המלון הראשון של מודיעין ייבנה על ידי עזריאלי

החברה זכתה במכרז של משרד התיירות ותשלם 101 מיליון שקלים - מלון הבוטיק החדש של מודיעין יכלול 50 חדרים

פורסם בתאריך: 10.1.18 18:36

המלון הראשון במודיעין ייבנה על ידי חברת הנדל"ן קנית השלום השקעות בע"מ, של קבוצת עזריאלי. החברה זכתה במכרז ותשלם 101,555,555 שקלים למדינה. זוכי המכרז יוכלו לקבל ממשרד התיירות מענק של עד 33 אחוז מעלות ההקמה של המלון. ממשרד התיירות נמסר כי במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות שווקו בהצלחה 50 חדרי מלון ו-80 יחידות דיור למגורים, תעסוקה ומסחר, במרכז העסקים הראשי (המע"ר) במודיעין מכבים רעות.

במשרד התיירות מציינים כי "אורחי המלון ייהנו מיתרון של קרבה למרכז, לירושלים ולשדה התעופה. כמו כן, הצלחת המכרז מצביעה על חשיבות השילוב של זכויות למגורים עם זכויות למלונאות,. זאת, כחלק מתכנית להגדלת היצע חדרי המלון ולהגברת התחרות".

עוד מציינים במשרד התיירות כי "הבינוי במע"ר הינו בבניינים בני 9-12 קומות בעלי חזיתות מסחריות רציפות. הבניינים מתוכננים בצורה מרווחת ומשתלבים במערך העירוני הקיים לאורך השדרה החדשה, שדרה שתהווה רצועה ירוקה וטיילת להולכי רגל".

ראש העיר חיים ביבס: "מודיעין מכבים רעות, העיר המתוכננת ביותר בישראל, הממוקמת במרכז הארץ,  הפכה, מיום הקמתה לפני שני עשורים, לעיר גדולה ומובילה ונחשבת למבוקשת לתושבים ולבעלי עסקים. טבעי ומתבקש, שבעיר שמתפתחת בקצב מהיר ושקיימים בה ממצאים ארכיאולוגיים ייחודיים עוד מימי החשמונאים, נפעל להשקיע גם בתחום התיירות. תוצאות המכרז ומספר ההצעות שהוגשו מעידות יותר מכל על האטרקטיביות של העיר והפוטנציאל הרב הגלום בה. אני בטוח כי המלון, אשר ייבנה במרכז העסקים החדש שנבנה בימים אלה, יהווה מוקד משיכה תיירותי לתושבי הארץ ולתיירים מחו"ל".

 

 

שר התיירות יריב לוין: ״בניית המלון תאפשר לנצל את המיקום של מודיעין והקרבה של העיר למרכז, לירושלים וגם לנתב״ג, ותתרום להפיכתה של העיר למוקד תיירותי. המהלך הזה הוא תוצאה ישירה של ההחלטה שקיבלנו, לפיה גם מודיעין תהיה חלק ממפת העדיפויות, באופן שמי שמקים בה מלון יכול לקבל מענק של כ-30% לבניה, דבר שללא ספק היווה תמריץ לבניית המלון. אני משוכנע שהמהלך יתרום לכלכלת העיר ולרווחת תושביה".

מנהל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שמרון: "רשות מקרקעי ישראל רואה ערך עליון בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הרשויות המקומיות. הקמת המלון במודיעין, מעידה על הרצון של רמ"י לסייע לשלטון המקומי לשווק קרקע לרבבות יחידות דיור ובה בעת להקים מנועי צמיחה כלכליים".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר