רז ניסים כהן (צילום: מועדון הפועל חבל מודיעין)
רז ניסים כהן (צילום: מועדון הפועל חבל מודיעין)

"כרגע אני פספוס, המטרה שלי היא להיות בליגת העל"

רז ניסים כהן, בן ה-25, שמוכר כמי שפרש ראשון מהריאליטי "הישרדות פיליפינים", משחק כיום בהפועל חבל מודיעין וקורא תיגר על שחקני ליגת העל: "אם יש שחקן ישראלי אחד שיכול להתמודד איתי באחד על אחד אני מוכן להתייצב ולשים 25 אלף דולר"

פורסם בתאריך: 14.1.18 09:40

הפועל חבל מודיעין היא המרעננת הרשמית וההפתעה הנעימה של הליגה הארצית בכדורסל מחוז דרום. אחד השחקנים היותר צבעוניים בקבוצה הוא רז ניסים כהן, בן ה-25, שהשתתף בתוכנית הריאליטי "הישרדות" בפיליפינים, ששודרה בשנה שעברה. כהן היה השורד הראשון שפרש מהתוכנית פי שדווח בשל "סיבות אישיות".

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר כהן כי "זו היתה חוויה מאתגרת. הכל אמיתי, לא קיבלנו אוכל, שתיה או פינוקים מההפקה מאחורי הקלעים. הגעתי למצב קיצון שבו אתה מאבד דברים בסיסיים בחיים ונלחם עבורם ורק ככה אפשר להעריך. היום אני משחק כדורסל עם יותר תשוקה ואהבה למשחק בגלל החוויה בהישרדות".


רז ניסים כהן (צילום: מועדון הפועל חבל מודיעין)

רז ניסים כהן (צילום: מועדון הפועל חבל מודיעין)


ולמרות הפרישה המוקדמת, כהן מספר כי לאחרונה קיבל הצעה להצטרף לעונה השישית של הריאליטי "גולסטאר", כשלדבריו הוא ויתר על ההצעה. "רציתי להיות שם", הוא מבהיר, "אבל לא לקחתי את זה בסופו של דבר".

בינתיים, כהן, כאמור, מככב על הפרקט במדי הפועל חבל מודיעין והוא מרוצה מאוד מהקבוצה: "אני מרגיש שעם חבל מודיעין אנחנו יכולים לעשות דברים יפים ואולי גם לעלות ליגה".

בענף הכדורסל אומרים שאתה כשרון גדול. למה אתה לא בליגה הראשונה?
"בעבר היו לי הרבה בעיות משמעות. לא הייתי מפוקס על החיים שלי, היה לי קשה להסתדר עם מאמנים ושחקנים בקבוצות ששיחקתי וזו גם הסיבה שהיה לי קשה להתקדם. שיחקתי עם בר טימור ורפי מנקו והייתי בנבחרות הצעירות, אבל בעזרת השם אחזור לשם עם עבודה קשה ולא רק באימונים כי אני אחד שעובד קשה. כרגע אני פספוס, המטרה שלי היא להיות בליגת העל".

היוטיוב של כהן, כידוע, מלא בקטעי וידאו שבהם הוא מזמין שחקנים בכירים בכדורסל הישראלי – יוגב אוחיון, גיא פניני, רביב לימונד ועוד ל"דו קרב", משחק כדורסל אחד על אחד, ואף הוא מוכן "להתערב" איתם על סכומי כסף גבוהים הנעים מ-1,000 דולר ועד ל-5,000 דולר. חובבי הכדורסל בוודאי זוכרים את כהן, מזמין במהלך ראיון לערוץ הספורט את נייט רובינסון, שחקנה של הפועל ת"א ולשעבר באנ.בי.איי, לפני שתי עונות, למשחק אחד על אחד – ההזמנה אף תפסה את תשומת הלב של כלי התקשורת המרכזיים בארה"ב. "התכוונתי לגמרי שהזמנתי אותו", הוא מספר, "באמת האמנתי שאני יכול לנצח אותו. חשבתי שאתן לו בראש. אם יש שחקן ישראלי אחד שיכול להתמודד איתי באחד על אחד אני מוכן להתייצב ולשים 25 אלף דולר. כולם חוששים, הזמנתי המון שחקנים, נראה מי יהיה מוכן להגיע".

 

הגארד שבמשחק האחרון קלע 46 נק' בהפסד של הקבוצה לחבל איילות במסגרת הליגה, מספר כי הוא מתקרב לדת ולדבריו היא זו שמכניסה אותו לתלם. "ההתחזקות שלי והקרבה לבורא עולם עוזרת לי מאוד", הוא מתאר, "עברתי כברת דרך בחיים. הייתי קשור לאנשים מאוד בעייתיים ותודה לאל הבנתי שזה לא בשבילי , למרות שזה היה מפתה והיה בזה הרבה כסף, הרבה יותר מהכדורסל. הקדוש ברוך הוא רצה אחרת. החברה החדשה שלי נותנת לי הרבה כוח ופוקוס והרבה זה בזכותה".

בתוך כך, קבוצה הפועל חבל מודיעין, אותה מאמן יוסי מזרחי, מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני במאזן זהה למכבי מעלה אדומים מוליכת הטבלה. הקבוצה מחבל מודיעין לא נמנית על הקבוצות הבכירות בליגה ולא שמה לה למטרה עליית ליגה, אבל בעקבות המצב שנוצר, יש במועדון כאלה שחולמים על הליגה הלאומית שהיא כבר ליגה מקצוענית עם שחקנים זרים ותקציבי גבוהים הרבה יותר מהליגה השלישית. הקבוצה משחקת באולם בשוהם שמכיל 370 מקומות ישיבה ומלא בכל משחק, שטחו של האולם נמצא בשטח השיפוט של חבל מודיעין שתחתיו נמנים 24 הישובים הקרובים אל העיר מודיעין וסביבתה.

"לא ציפינו להוביל את הטבלה בחלק מהזמן", מודה המאמן יוסי מזרחי, " רצינו קבוצה שתשחק כדורסל טוב, שתתחבר לקהילה ואולי תצליח להיכנס לפלייאוף, אבל הצלחנו לאסוף הרבה נצחונות מעבר למצופה ואנחנו שמחים. יש באז יפה מסביב לקבוצה".

תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר