התלמידים שזכו בתחרות "קליפ צעיר"- עם הקליפ "ברבי גירל"
התלמידים שזכו בתחרות "קליפ צעיר"- עם הקליפ "ברבי גירל"

וידאו – תלמידי עירוני ב' זכו בפרס בתחרות הארצית "קליפ צעיר"

הקליפ "ברבי גירל" שהופק על ידי תלמידי כיתה י"ב במגמת התקשורת עוסק בנושא הטעון בקרב בני הנוער - דימוי גוף וביטחון עצמי

פורסם בתאריך: 3.1.18 19:57

הקליפ "ברבי גירל", שהופק על ידי שלושה תלמידי מגמת תקשורת בכיתה י' בתיכון עירוני ב' מודיעין, זכה לאחרונה, ב"פרס המשפחה" במסגרה התחרות" קליפ צעיר" שנערך בסינמטק תל אביב. שיר חדש הפיקה וערכה, אופק שוכן צילם ונועה דואני ביימה.  

 

בקליפ נראית ילדה בת 12 אשר מתעוררת בבוקר ומוצאת לידה קופסה שבתוכה נמצאת בובת ברבי, לאורך הקליפ הבובה "רודפת" את הילדה לכל מקום בו הילדה מתכוונת לאכול, עד שלבסוף הילדה מחליטה לצאת כנגד הברבי, אך הברבי ממשיכה לרדוף אותה ואפילו ממשיכה לילדה אחרת בעקבותיה. הקליפ מעביר מסר חשוב לבנות בגיל ההתבגרות והעיסוק הרב שלהן בדימוי גוף וביטחון עצמי המושפעים רבות מהמסרים הסביבתיים, לחצים חברתיים, פרסומות ועוד.

תחרות "קליפ צעיר" נוסדה להנצחת היוצר הצעיר אורי סונין ז"ל, שהלך לעולמו ביולי 1997 לאחר שחלה בלוקמיה בגיל 20. התחרות משמרת את רוחו של אורי שבעצמו יצר קליפים, צילם, ערך, ביים, שר, ניגן, כתב והלחין. המשפחה לקחה על עצמה לעודד יוצרים צעירים להמשיך בדרך שבה אורי היה בוחר לו חי היום. במהלך 20 השנים האחרונות תחרות קליפ צעיר ע"ש אורי סונין שימשה מקפצה ללא מעט במאים ויוצרי קליפים, שזכו בפרסים שונים והחלו את דרכם המקצועית בתחום.

"עבורנו קליפ זה חשוב בכדי להעלות למודעות את הנושא הזה להורים וילדים כאחד, שיבינו למה דבר זה יכול לגרום". אמרה העורכת והמפיקה של הקליפ, שיר חדש והוסיפה, "קליפ זה הוא עבודת הסיכום שלנו במגמת תקשורת עירוני ב' ע"ש יצחק רבין שנעשה בליווי של עמית דורון , אבישי קליינמן וניצן אביקסיס רכזת המגמה והתרגשנו מאוד כשהודיעו לנו שהקליפ שלנו זכה ב"פרס המשפחה" וחשנו גאווה גדולה. אנו מקווים מאוד שתיהנו מהצפייה, ותעבירו את המסר בקרב קרוביכם."

מייסדת התחרות ברכה נאמן, אמו של אורי סונין ז"ל אמרה: בכל שנה אנחנו מעניקים את פרס המשפחה ליוצרים מבטיחים ומוכשרים שיצרו קליפ עם אמירה ומסר חברתי במטרה לעודד יצירה בעלת עומק ורצון לשנות. השנה בחרנו בקליפ של מגמת תקשורת בתיכון עירוני ב' ע"ש רבין, מכיוון שהתחברנו למסר שיוצרי הקליפ ביקשו להעביר נגד הסגידה למודל היופי ולתרבות העכשווית. אני מודה למגמת תקשורת בתיכון עירוני ב' על ההתמדה שלהם וההשתתפות בתחרות בכל שנה וכבר סקרנית לראות את היצירה החדשה של חניכי המגמה המוכשרים בשנה הבאה". 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר