שבט לביא מארח את עמותת קו לחיים
שבט לביא מארח את עמותת קו לחיים

הצופים בעיר עשו שבת עם ילדי עמותת קו לחיים

חונך צמוד, מפקד משותף וסעודה שלישית ביחד עם ההורים - שבט לביא במודיעין מתגייס למען עשייה חברתית ותרומה לקהילה

פורסם בתאריך: 22.12.17 11:48

בסוף השבוע שעבר, אירחו משפחות שבט לביא של הצופים הדתיים של מודיעין עשרות מילדי עמותת "קו לחיים". כל זאת כאשר כל אחד מילדי העמותה מלווה על ידי חונך צמוד. השבת נערכה בבית הספר היסודי ממלכתי-דתי "שבטי ישראל" על מנת שיהיה מונגש עבור הילדים המרותקים לכיסא גלגלים.

במסגרת הפעילות נערכה בערב שבת תפילה משותפת ומרגשת עם ילדי "קו לחיים". בשבת אחר הצהריים, התקיים מפקד משותף לחניכי השבט יחד עם הילדים. על פי התרשמות חניכי תנועת הצופים ילדי העמותה בלטו בשמחת החיים שלהם והשתלבו היטב בשירה ובמורל. לבסוף, נערכה סעודה שלישית משותפת להורים, לחניכים ולילדים והפנינג משותף ומהנה. נוכחים בפעילות העידו כי הפרידה הייתה קשה הן לחניכי השבט, תושבי מודיעין, והן לילדי קו לחיים והוסכם על קיום שבתות אירוח כאלו, באופן קבוע. בסיום השבת, העניק מנהל מחוז ירושלים בקו לחיים, אביאל נחליאל, תעודת הוקרה לשבט לביא.

שבט לביא מארח את עמותת קו לחיים

שבט לביא מארח את עמותת קו לחיים

עמותת "קו לחיים" עוסקת בפעילויות התנדבות למען ילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות, ומארגנת עבורם ימי כיף, טיולים ועוד.

שבט לביא, אשר מונה כ-350 חניכים, שם לו למטרה להתמקד השנה בעשייה חברתית ותרומה לקהילה. לפני כחודשיים ערך השבט חגיגת בר מצווה לילדי משפחה מעוטת אמצעים. ראש השבט, דורון קמינצקי, ציין כי "שבת כזו מראה כמה יכולה לתרום תנועת נוער לחברה הישראלית ומשפיעה על חניכי השבט מהקטנים ועד הבוגרים".  

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר