מערבל הבטון שנתפס, שקית האשפה מעל מבנה הציבור
מערבל הבטון שנתפס, שקית האשפה מעל מבנה הציבור

החמרה באכיפה: קנסות במודיעין למשליכי פסולת במרחב הציבורי

קנס של 1,500 שקל ניתן לנהג שהשליך עודפי מלט ו-320 שקל לתושב שהשליך אשפה על גג חדר של מבנה ציבורי במודיעין

פורסם בתאריך: 20.12.17 17:09

בשבוע שעבר תפסו כוחות השיטור העירוני על חם נהג מערבל בטון, כשהוא שופך עודפי מלט שנותרו במערבל, בכניסה ליד תחנת הרכבת פאתי מודיעין. הנהג הינו אחד מהעובדים באתרי הבנייה בעיר. תפיסת הנהג בוצעה לאחר סיור שגרתי שעורך השיטור העירוני.

מהעירייה נמסר כי השיטור העירוני משקיע משאבים רבים בתצפיות, מארבים וסיורים על מנת לתפוס קבלנים ופועלים המבצעים עבירות של איכות סביבה ופגיעה במרחב הציבורי. לנהג ניתן קנס על סך 1,500 שקלים בגין השלכת פסולת במרחב הציבורי וגרימת מפגע סביבתי. כמו כן, ניתנה הוראה לקבלן לנקות את המקום, כשיום למחרת, הגיעו אנשי השיטור העירוני על מנת לוודא כי אכן נוקה המקום והוחזר לקדמותו. הנושא הועבר לטיפולו של הפיקוח על הבנייה באגף ההנדסה בעירייה.

מערבל הבטון שנתפס

מערבל הבטון שנתפס,

בתוך כך, עוד בשבוע שעבר התקבלה פנייה בפיקוח העירוני, לפיה על גג מבנה חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד', נמצאה שקית אשפה. לפי העירייה, מזה מספר חודשים שתושבים ברחוב עמק חרוד בשכונת הכרמים, נוהגים להשליך את שקיות האשפה הביתית, על מפתן דלת חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד', הסמוך לביתם. חדר האשפה משמש את בית הספר בלבד והוא נעול בשעות אחר הצהריים, מה שככל הנראה לא הפריע לתושבים שכאמור, הניחו את שקיות האשפה מחוץ לדלת. הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה, מסר קנסות לאותם תושבים לאחר שאותרו בעלי שקיות האשפה.


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

כאמור, באותו היום, אחד התושבים, השליך את האשפה שלו על גג מבנה חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד'. אנשי הפיקוח הורידו את השקית מהגג ולאחר בדיקה מקיפה, חשפו ממצאים הקושרים את שקית האשפה לתושב שגר בסמוך. לתושב נשלח קנס בסך 320 שקלים על השלכת פסולת במרחב הציבורי.


שקית האשפה מעל מבנה הציבור

שקית האשפה מעל מבנה הציבור


מאגף שפ"ע בעירייה נמסר כי יש להשליך את האשפה רק לפחים המיועדים לכך, בחדרי האשפה של הבניינים. פסולת מרצפת חדר האשפה אינה מפונה וחל איסור על השלכת פסולת בנייה בחדרי האשפה ובמרחב הציבורי. מידע על ימי פינוי האשפה ניתן למצוא באתר העירייה, באפליקציה העירונית או להתקשר למוקד העירוני 106.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר