שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס
שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס. בקרוב גם יודיע על הגעתן של מוניות שירות?

התחבורה הציבורית במודיעין: תוספת לשלטים הדיגיטליים בעיר

באמצעות השלטים החדשים, שמותקנים בתחנות אוטובוסים ברחבי מודיעין, הנוסעים מעודכנים אונליין בזמני ההגעה של הקווים

פורסם בתאריך: 11.12.17 10:20

עיריית מודיעין מכבים רעות בשיתוף עם משרד התחבורה, ממשיכים לבצע עבודות לשיפור ושדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר. בימים אלה מותקנים שלטים דיגיטליים בשבעה מקומות ברחבי העיר: דם המכבים-שדרות החשמונאים, דם המכבים-תלתן, תלתן-קיפודן, תחנת רכבת מודיעין מרכז, נהר הירדן-מעלה עמיעז, נהר הירדן-נחל ציפור, נחל געתון – נחל דליה.

שלטים אלו מצטרפים לכ-100 שלטים דיגיטליים הפרושים במקומות שונים בעיר, ליד עשרות תחנות האוטובוס החדשות המקורות אותן הקימה גם לאחרונה העירייה בשיתוף עם משרד התחבורה, על מנת לשפר את מערך התחבורה שכולל קווים חדשים וחיבור מסלולים בין השכונות. השלטים הדיגיטליים מחוברים על ידי GPS (מערכת איכון עולמית) המתריעה לנוסעים על זמני הגעת האוטובוסים. שלטים אלו מונגשים לעיוורים ולקויי ראייה, אשר יכולים באמצעות לחצן לשמוע את זמני ההגעה.

 

שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס

שלט דיגיטלי בתחנות האוטובוס


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031

כמו כן, לאחרונה פורסם התפרסם באתר העירייה כי העירייה ומשרד התחבורה, באמצעות מינהלת אופק, השלימה התקנתן של 20 תחנות אוטובוס חדשות בעיר. התחנות החדשות הינן תחנות מקורות ונעימות, אשר מחליפות ברובן את תחנות "העמוד" הישנות. בסך הכל הותקנו במהלך החודשיים האחרונים, כ-50 תחנות מקורות חדשות. "התחנות מהוות נדבך נוסף בשיפור מערך התחבורה החדש בעיר ושדרוג שיפור השירות לתושבים. יש לציין כי חלק מתחנות העמוד הישנות לא היו שמישות עד כה, ועתה עם הוספת הקווים והמסלולים המחברים בין השכונות בעיר, תחנות אלו ישמשו את התושבים. בין המקומות בהן הותקנו התחנות החדשות: רחוב משה דיין, שרה אמנו, נהר הירדן ועוד". 

בתוך כך, מהפך בתחבורה הציבורית נרשם גם בגזרת כלי הרכב הפרטיים – בימים אלה נמצאת עיריית מודיעין בהכנות לקראת החלת הסדרי החניה החדשים במרכז העיר, זאת לאחר שבמהלך חודש אוקטובר האחרון הודיעה כי החניה בחניונים העירוניים במרכז העיר הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון, יהיו פתוחים וללא תשלום לתושבי העיר בלבד. כך, בעזרת תו חניה שיודבק על שמשת הרכב, יוכל כל תושב העיר ליהנות מחניה מסודרת ללא תשלום בחניונים המדוברים.

תו חניה על רכב במודיעין

מרגע שהודיעה העירייה על השינוי הצפוי, החלו פונים לעירייה תושבים רבים בבקשה לקבל תו חניה עירוני, ונכון להיום הוגשו יותר מ-9,000 בקשות כאלו – בתוך חודש אחד בלבד. בעקבות כך הודיעה העירייה כי אכיפת החניה בתשלום בשני החניונים תחל רק לאחר מסירת תווי החניה לכל הפונים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר