מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית
מודיעין (צילום: פרטי)

אתר האינטרנט הגדול של מודיעין – ברוכים הבאים

האתר "כל העיר -מודיעין" ייתן לתושבי מודיעין מכבים רעות סיקור עירוני חדשותי ותרבותי בזמן אמת, והחל מהיום יזרים אליכם ואליכן את כל המידע אונליין

פורסם בתאריך: 4.12.17 14:25

כל העיר מודיעין הוא אתר האינטרנט של עיתון "כל העיר", הפותח זרוע נוספת כעת גם בערים מודיעין, מכבים רעות. אתר האינטרנט הוא יומי, עדכני, פועל אונליין, ומסקר את כל זוויות החיים במודיעין מכבים רעות והסביבה. אתר האינטרנט נועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמיתי בכל תחומי החדשות – המערכות העירוניות, האזוריות והמקומיות, איכות הסביבה, החינוך, הבריאות, הנדל"ן, התשתיות, הפלילים, התחבורה, התרבות והספורט. כמו כן מביא האתר את הטורים של מיטב הכותבים.

האתר נוצר כדי להביא את האינפורמציה החיונית בפני תושבי העיר בזמן אמת. האתר שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות בעיר, אלא גם לתקן ולשנות עוולות, כמובן גם באמצעות שיתוף פעולה עם הגולשות והגולשים ממודיעין.

מודיעין, תמונה כללית על כל העיר (צילום: דשה אברמנקו)

(צילום: דשה אברמנקו)

 

הסיקור באתר יהיה מסביב לשעון, 24/7, ויזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים כתבי "כל העיר מודיעין" שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי חיים באזור. ברוכים הבאים.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר