כנס עסקים במודיעין
כנס עסקים במודיעין

כ-150 יזמים השתתפו בכנס עסקים במודיעין

הכנס התקיים במרחב העסקי שבמרכז הרב תחומי בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף וחבר המועצה מחזיק תיק העסקים, שחר מי און

פורסם בתאריך: 28.11.17 14:43

השבוע התקיים במרחב העסקי שבמרכז הרב תחומי כנס "עסקים והעידן החדש" אליו הגיעו כ-150 יזמים ובעלי עסקים, תושבי העיר. הכנס התקיים בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף וחבר המועצה מחזיק תיק העסקים, שחר מי און.

 

כנס עסקים במודיעין

מתוך הפאנל שנערך בכנס עסקים במודיעין

בכנס שמעו התושבים הרצאות ממומחים בבניית עסק, שיווק ומיתוג. ביניהם, שי טאובס, מומחה מיתוג ושיווק, עו"ד אילת אטיאס, מרצה במשפטים ותקשורת שדיברה על המסר השיווקי והעברתו במדיה הדיגיטלית ורונן גפני, מרצה לפיתוח חשיבה יזמית שדיבר על קווים לדמותם של היזמים החדשים שמשנים את כללי המשחק בעולם העסקי.

הכנס הסתיים בפאנל עסקים שבו השתתפו בעלי עסקים קטנים תושבי העיר, אשר קיבלו ייעוץ עיסקי וליווי אישי ממעוף. בין האנשים שהשתתפו בפאנל ניתן היה לשמוע את סיפורו של יהורם גלילי, שסיפר על הדרך שעשה מעורך עיתון לבעלי משרד יח"צ, ימית לוי שהחלה את דרכה כאופטומטריסטית ופיתחה את העסק על ידי שיתופי פעולה יצירתיים ועדי גודל סולומון שפתחה קליניקה מצליחה כדיאטנית קלינית.

 


Notice: הפונקציה wp_get_loading_optimization_attributes נקרא בצורה לא תקינה. An image should not be lazy-loaded and marked as high priority at the same time. למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 6.3.0.) in /home/kolhairmodiin/public_html/wp-includes/functions.php on line 6031
כנס עסקים במודיעין

כנס עסקים במודיעין

חבר המועצה שחר מי און, מחזיק תיק עסקים, מוסר: "כינוס בעלי עסקים ויזמים תחת קורת גג אחת להעשרה ולמידה, זה בדיוק מה שרצינו להשיג בכנס הזה. בארבעת השנים האחרונות, נעשו בעירייה צעדים גדולים בתחום הסיוע לעסקים וליוזמות עסקיות. תפקידי, שלא היה קיים במועצת העיר הקודמת, הוא תפקיד חשוב לכלכלת העיר ופיתוחה וזוהי רק ההתחלה. אנחנו רצים למרחקים ארוכים, לומדים את השטח והצרכים ומתכננים הלאה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר