חנן דוד, מאמן קבוצת הנוער של עירוני מודיעין, שחקני נוער עירוני מודיעין (צילומים: פרטי)
חנן דוד, מאמן קבוצת הנוער של עירוני מודיעין, שחקני נוער עירוני מודיעין (צילומים: פרטי)

נוער עירוני מודיעין: "עומדים במטרה ונמצאים במקום הראשון"

שחקני קבוצת הנוער של עירוני מודיעין מתמודדים על העלייה מהליגה הרביעית. המאמן חנן דוד מוסיף: "לצד השאיפות לעלייה, יש לנו מטרה נוספת: לפתח את השחקנים ולהעלות אותם אל הקבוצה הבוגרת"

פורסם בתאריך: 28.11.17 14:05

אם אתם מחפשים את חלון הראווה של מחלקת הנוער במועדון עירוני מודיעין, הרי שתמצאו אותו, ללא ספק, בדמות קבוצת הנוער, הקבוצה הבכירה לגילי הילדים והנוער.

כמו בכל מועדון כמעט, מדובר בבמה המרכזית מבחינת הכדורגלנים הצעירים, אך למודיעין יש השנה גם הרבה במה להתגאות בקבוצת הנוער: בדומה לקבוצת נערים א' של המחלקה, גם הנוער של עירוני מודיעין שם לו למטרה לעלות ליגה – מהליגה הרביעית לנוער, 'ליגת מרכז', אל הליגה השלישית, הליגה הארצית.

חנן דוד, מאמן קבוצת הנוער של עירוני מודיעין (צילום: פרטי)

חנן דוד, מאמן קבוצת הנוער של עירוני מודיעין (צילום: פרטי)

"המטרה המוצהרת של קבוצת הנוער היא לעלות ליגה", אומר המאמן חן דוד בנחרצות. "כרגע אנחנו גם עומדים במטרה ונמצאים במקום הראשון, אבל זה יהיה מאבק לא קל".

דוד יודע על מה הוא מדבר: כרגע חולקת הקבוצה את המקום הראשון עם מ.כ מכבי אשדוד, ולשתי הקבוצות 18 נקודות – אם כי למודיעין משחק חסר. גם היחס השערים של 'המודיעינים' מצוין: 2-47.

"אנחנו נראים טוב על המגרש. השחקנים שלנו מאוד שאפתניים, והקבוצה מאוד מגובשת ובריאה", מעיד המאמן. "לצד השאיפות לעלייה, יש לנו מטרה נוספת: לפַתח את השחקנים ולהעלות אותם אל הקבוצה הבוגרת, כדי שיהוו את הבסיס לקבוצה בשנים הבאות".

 

למחלקת הנוער במודיעין גם יועץ מקצועי, גילי לנדאו (לא שחקן העבר), שמספר על המחלקה: "בקבוצות הילדים עד הנערים אנחנו נמצאים בליגות החזקות ומתמודדים מול הקבוצות הגדולות. בקבוצות נערים א' והנוער אנחנו בליגות הנמוכות, ורוצים לעלות איתן לליגות הבכירות, כדי שהדור של הילדים והנערים כבר ישחק בליגות טובות ואיכותיות יותר. בסופו של דבר זו פירמידה, וזה יעזור לבנות את קבוצת הבוגרים עם תוצר מקומי איכותי".

לנדאו מספר גם על תפקידו: "אני מלווה את קבוצת הנוער ונערים א' של המועדון באימונים, מייעץ, עוזר לקבוע את שיטת המשחק ותורם מניסיוני. במהלך המשחק אני עוזר למאמן הקבוצה לקבל החלטות ויושב על הספסל. אני סוג של יועץ אונליין".

לנדאו מאמן כבר 20 שנה. הוא בעל תואר שני בחינוך גופני, ומשמש גם מנהל/רכז הדרכה בהתאחדות לכדורגל. בין היתר היה לנדאו עוזר המנהל המקצועי של ניר לוין במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ופעל גם במחלקות הנוער של הפועל תל אביב ועירוני ראשון לציון.

היועץ המקצועי מנדב פרט אחרון, משעשע למדי, ומגלה: "הייתה עוזר המאמן של גילי לנדאו הגדול ב-2004, בהפועל תל אביב, אך למרות השמות הדומים אין בינינו קשר משפחתי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר