יועצי משכנתאות במרכז (צילום: shutterstock)

יועצי משכנתאות במרכז הארץ

יועצי משכנתאות במרכז יוכלו לחסוך לכם כסף רב וילוו אתכם כל הדרך לרכישת דירה. הם יתאימו עבורכם את המשכנתא המתאימה לכם ביותר מבין אלו המוצעות על-ידי הבנקים, וידעו לייצר תמהיל נכון וריביות נמוכות

פורסם בתאריך: 21.2.21 14:31

יוסי כהן יועץ משכנתאות

"לייעוץ בנושא משכנתאות הגעתי מניסיון אישי מר מול הבנקים, כשלאחר חקירת הנושא לעומק הצלחתי להגיע בכוחות עצמי לתוצאה סופית מדהימה וחסכתי מאות אלפי שקלים במשכנתא הפרטית שלי. אם עזרתי לעצמי, למה שלא אעזור לאחרים באותה מידה מול הבנקים הקשוחים?", מסביר יוסי כהן מהוד השרון, יועץ משכנתאות ומתווך נדל"ן בשיטת ה-NLP. השילוב בין שני התחומים ובתוספת היותו יזם עסקי בעל חוש מפותח לזיהוי עסקאות נדל"ן מביאים אותו לסדרה של הצלחות מעוררות השתאות בהורדת המשכנתא עבור לקוחותיו, אותם בעלי הנכסים שנמצאים במצב של חוסר ידע ואף חוסר אונים מול הבנקים.

יוסי כהן יועץ משכנתאות במרכז (צילום: אסף פרידמן)

יוסי כהן יועץ משכנתאות במרכז (צילום: אסף פרידמן)

מעבר לרזומה המרשים שבנה יוסי כהן ולכריזמה השופעת ממנו, יש מאחוריו גם סיפור אישי לא פשוט. בשנת 2000 כששירת כחייל בשירות סדיר בצנחנים, נפגע בפיגוע ירי בהיתקלות עם מחבלים בתוך רכבו. למרות פציעתו החמורה הגיב בירי אל עבר המחבלים והרחיק את הסכנה ממנו ומהנוסעים האחרים ברכב. לאחר שיקום ארוך ולא פשוט הוא הצליח להשתקם. השיקום הפיזי עבר די בהצלחה, אבל השיקום הנפשי השפיע עליו עד היום ועל הבחירה שלו בשיטת ה-NLP. היום הוא גם מאמן ויועץ אישי להעצמה, מנחה קבוצות NLP, מתנדב בעיריית הוד השרון בסיוע לבעלי צרכים מיוחדים ובנוסף  מתמחה בליווי להעצמה אישית בקרב נפגעי טראומה.

מלבד הניסיון אל מול הבנקים הוא למד את הנושא על בוריו אצל מוטי שמואלביץ', יועץ משכנתאות רב נסיון, והרחיב אופקים במכללת פסגות.

יוסי כהן אוהב אנשים. הוא אדם חכם בעל עומק וקסם אישי, וכשהוא חמוש בכל היתרונות האלה ובנוסף במקצועיות ורצון עז לעזור ללקוח – הוא מצליח להוציא עבור לקוחותיו את המשכנתאות הטובות ביותר עבורם. הוא מגיע למשא ומתן מול הבנקים בביטחון אישי ומקצועי ויודע לנהל את השיחות מתוך עומק ואישיות ממגנטת.

אבל יש זווית נוספת מצפונית שאותה מספק יוסי כהן, המהווה נדבך נוסף בבחירה שלו בעיסוק כיעוץ משכנתאות. "מצאתי סימוכין בתורה שאסור לקחת ריבית, אולם הבנקים לוקחים ריבית גבוהה מאוד מהלקוחות", מציין יוסי כהן, למרות שאני לא אדם דתי חשוב לי לתקן את המעוות, ואני מגיע מתוך רצון לנתינה, מה שנותן לי מוטיבציה אדירה בבואי לייצג את הלקוח".

איך אתה מסביר את ההצלחה שלך אל מול הבנקים?

"מאחר ואני חוויתי כאב מול אותם בנקים דורסניים חשוב לי להעביר את המסר שניתן לחסוך המון כסף. ההצלחה שלי טמונה בנחישות ובעקשנות, אני מגיע מתוך עמדה של ידע וכוח ולא מקבל כל מה שאומרים בבנק ללקוח. כל הצעה ראשונית שיקבל זוג או אדם פרטי מהבנק לגבי משכנתא אוכל לשפר ב-20 אחוז לפחות, ובכך לחסוך להם מאות אלפי שקלים".

 מהי שיטת NLP אותה אתה מיישם ביעוץ?

"באמצעות השיטה אני מגיע למקומות האישיים עם הלקוח, כולל הבנה של הלחצים בהם עומדים בני זוג בבואם לקחת משכנתא, גם בינם לבין עצמם. אני יורד לרזולוציות עמוקות, מראה להם שהשד לא נורא כל כך והם עוברים תהליך אישי תוך כדי. אני ניגש ליחסים עם הלקוח לא רק בצד הטכני, אלא האנושי".

אתה ממליץ על הזדמנויות עסקיות?

"הרבה אנשים לא מבינים שבאמצעות הנכס שברשותם הם יכולים לרכוש דירה נוספת. בין אם בלקיחת משכנתא נוספת, קניית נכס נוסף, השכרת דירה, ניצול שטח הבניין, ואופציות מול הבנקים. יש אפשרויות מימון ואפשרויות להזדמנויות עסקיות לא מפחידות כפי שנהוג לחשוב,  והתפקיד שלי לדאוג שכל זה ינוהל בתהליך שישמור עליהם מול הבנקים מצד אחד, וימצה את כלל האפשרויות שלהם מצד שני, כמובן מתוך ראייה מקצועית וכלכלית נכונה. אנשים לפעמים נדהמים מהרעיונות שאני מציע להם והם זוכים לבסוף למספר דירות במקום דירה אחת. זה משתלם. בעיקר הם יודעים שהם בידיים טובות, כיוון שאני תומך בהם ומסיר את הפחדים והחששות".

 יוסי כהן: 054-5522866

מייל: [email protected]

אתר

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר