לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)
לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)

תלמידי מודיעין עדיין לא חוזרים לבתי הספר: הלימודים ימשיכו להתקיים מרחוק

על פי מתווה החזרה ללימודים, שאושר על ידי הממשלה, לא יתקיימו לימודים פיזיים במוסדות החינוך במודיעין עקב צבעה הכתום וציון 6.8 במודל הרמזור; ביבס: "אל לנו להיות פזיזים ולפתוח את מוסדות החינוך במצב בו התחלואה עדיין גבוהה"

פורסם בתאריך: 11.2.21 07:50

גם מודיעין-מכבים-רעות עדיין לא חוזרת לספסל הלימודים. על פי מתווה החזרה ללימודים, שאותו אישרה הממשלה, לא יתקיימו לימודים פיזיים במוסדות החינוך בעיר עקב צבעה הכתום וציון 6.8 על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. הלמידה תמשיך מרחוק בגנים ובבתי הספר.

יחד עם זאת, בעירייה מציינים כי לראשונה, מאפשר המתווה למידה בשטח פתוח עד עשרה משתתפים (תלמידים ואיש צוות), גם בערים כתומות ואדומות. המשמעות היא, שהתלמידים החל מהגנים ועד י"ב, יוכלו להיפגש בקבוצות קטנות, תוך שמירה כמובן על ההנחיות שמופיעות במסמך הנחיות שנשלח למנהלים על ידי משה"ח ושכוללות בין היתר שמירת מרחק, עטיית מסכות ומרחק של לפחות מאה מטרים בין הקבוצות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ציון העיר יתעדכן על ידי משרד הבריאות מדי יום רביעי. "כלומר, ביום רביעי, 17.2, נוכל לדעת האם ייפתחו שערי מוסדות החינוך, בהתאם למתווה משרד הממשלה", מדגישים בעיריית מודיעין, "באם תמשיך העיר להיות כתומה אך בציון 6.5 ומטה, יוכלו הלימודים הפיזיים לחזור בשילוב עם גורם מכריע וחשוב שנכנס למשוואה והוא אחוז המתחסנים בקרב גילאי 50 ומעלה. מדובר על 70 אחוז מתחסנים לפחות בקרב גילאים אלו במנת החיסון השנייה, ושעבר לפחות שבוע מקבלת החיסון השני. בהקשר זה מדגישים בעירייה, כי אחוז התושבים המתחסנים של בני 50 ומעלה בעיר עומד כבר היום על 87%, כך שהמאבק האמיתי כרגע הוא בעיקר בהורדת התחלואה בעיר".

חשוב לציין כי בערים מתחת ל-200 אלף תושבים, אין חשיבות לצבעי השכונות על פי המתווה. רק לצבע הכללי של העיר אשר קובע האם מערכת החינוך תיפתח או לא. כמו כן, החינוך המיוחד ממשיך כרגיל, כפי שנעשה עד כה גם בימי הסגר.
במינהל החינוך מביעים אופטימיות זהירה שכן, "נראה כי בימים האחרונים התחלואה בעיר יורדת, לצד עלייה מתמדת באחוז המתחסנים. עד שהלימודים הפיזיים יחזרו, נערכים כעת מוסדות החינוך לקיום מפגשים חוץ כיתתיים באוויר הפתוח, תוך דגש על שיח רגשי והידוק קשרים חברתיים אשר חשובים כל כך בתקופה זו", מבהירים בעירייה.

ראש העיר מודיעין חיים ביבס מוסר: "אני שמח שלראשונה יש משקל מכריע וראוי לצבע העיר, והתייחסות דיפרנציאלית לתחלואה ולאחוז המתחסנים בכל רשות. אל לנו להיות פזיזים ולפתוח את מוסדות החינוך במצב בו התחלואה עדיין גבוהה, ועלינו לעשות את כל המאמצים בשביל להוריד אותה וללכת להתחסן כמה שיותר מהר. אין לי ספק שאם נעשה זאת, נראה כבר בשבוע הבא מגמה חיובית שתבשר גם על פתיחת מוסדות החינוך. זה תלוי רק בנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר