ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ראש העיר ביבס: "אין שום סיבה שכלל התלמידים ימשיכו לשבת בבית"

מערכת החינוך במודיעין משוועת לקאמבק: ראש העיר חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי, קורא להחזיר את כלל התלמידים לבתי הספר, תחת הנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 19.11.20 08:00

החזרה החלקית לשגרה במערכת החינוך, שכללה את תלמידי א'-ד' בלבד, העמידה הורים רבים לילדים בסיטואציה מאתגרת ולא פשוטה, כאשר מצד אחד עליהם לדאוג לכלכלת הבית ומצד שני להשגיח על ילדיהם ולדאוג שיופיעו בשיעורי הזום והלמידה מרחוק וחלק פעיל במערך הלמידה. כל זאת תוך התמודדות עם מצוקות ומדברים שהילדים חווים עם המצב בבית ומחוץ למערכת החינוך. כעת, קבינט הקורונה החליט כי בשבוע הבא יחזרו ללימודים כיתות ה'-ו'. אחריהם, אם נתוני התחלואה לא יזנקו, צפויים לחזור ללימודים תלמידי כיתות י"א-י"ב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גורמים רבים במערכת הבריאות, מערכת החינוך ובזירה המקומית קוראים לקבינט הקורונה להחזיר את כלל התלמידים והתלמידות, בכל הכיתות, באופן מידי. מדובר בצעד הכרחי שימנע נשירה של תלמידים ויכול לצמצמם את הפגיעה החברתית והנפשית, שהלימודים מרחוק גורמים לתלמידים רבים.

ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס, שמשמש כיו"ר השלטון המקומי, קורא לקבינט הקורונה להחזיר את כלל התלמידים לבתי הספר. "החלטת הקבינט להחזיר את התלמידים בכיתות ה'-ו' ללימודים בשבוע הבא, ואת תלמידי יא'-יב' בשבוע שאחריו נכונה וראויה", כך כותב ביבס בדף הפייסבוק שלו. "יחד עם זאת, אין שום סיבה שכלל התלמידים ימשיכו לשבת בבית – מרכז השלטון המקומי והרשויות המקומיות קוראים להחזיר את כולם ללימודים, תחת דרישות משרד הבריאות: בקפסולות ועם למידה משולבת במשמרות".

ביבס מציין כי ניהול מערכת החינוך צריכה להתבצע ברמה המקומית: "ראשי הערים והרשויות יידעו להפעיל את זה בצורה הטובה ביותר בכל שכבת גיל", כך הוא כותב.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר