ניידת משטרה, בדיקות קורונה (צילומים: דוברות המשטרה, תיעוד מבצעי מד"א)
ניידת משטרה, בדיקות קורונה (צילומים: דוברות המשטרה, תיעוד מבצעי מד"א)

הנהג חולה הקורונה שנתפס על ידי המשטרה – סוהר בשב"ס; השר אוחנה הורה לפטרו

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומ"מ נציב שב"ס גונדר אשר וקנין הורו לפטר סוהר שנתפס כשהוא מסיע שוהה בלתי חוקי ברכבו, בזמן שהוא חיובי לנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 10.9.20 13:17

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין" על הנהג בן ה-48, שנתפס בכביש 443 מסיע שוהה בלתי חוקי בעת שהוא בעצמו חולה קורונה ונדרש לבידוד – מדובר בסוהר בשירות בתי הסוהר.

בעקבות המקרה השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומ"מ נציב שב"ס הורו לפטר את הסוהר, שנתפס כשהוא מסיע שב"ח, עבירה הנחקרת על ידי משטרת ישראל, בזמן שהוא חב בבידוד בשל מגע עם חולה קורונה מאומת – ונמצא בעצמו חיובי לנגיף הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה: "גופי המשרד לביטחון הפנים נמצאים בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, מאבק קשה להצלת חיי אדם. הבוקר עודכנתי על ידי מ"מ הנציב כי הסוהר המדובר לא זו בלבד שביצע לכאורה עבירה פלילית (נושא שיטופל על ידי משטרת ישראל) אלא שסיכן את בריאות הציבור בכך שהפר את הבידוד שהוא נמצא בו בשל מגע עם חולה מאומת – ונמצא חיובי לנגיף הקורונה בעצמו. אין מנוס בהקשר זה מלפעול באמצעים הכי קשים נגד אותו סוהר, ולהבהיר לכל המשרתים בגופים כי לא תהיה כל סובלנות להתנהגות מסכנת חיים מסוג זה".

מ"מ נציב שב"ס גונדר אשר וקנין: "אני רואה את האירוע בחומרה ואני מצפה להתנהגות מבצעית וערכית ברמה גבוהה ביותר מכל סוהרי הארגון. הנחתי לפעול מיידית לפתיחת הליכי פיטורין כנגד הסוהר. סוהרי שב"ס ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות למניעת התפשטות הקורונה בבתי הסוהר".

משב"ס נמסר: "הבוקר נעצר על ידי המשטרה סוהר שברכבו שוהה בלתי חוקי. הסוהר היה אמור לשהות בבידוד רפואי עקב מגע עם חולה קורונה מאומת. מדובר באירוע פלילי חמור מאוד. מ"מ נציב בתי הסוהר הנחה לפעול לתחילת הליך פיטורין במיידית לצד המשך החקירה המשטרתית כנגד המיוחס לו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר