ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)
ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)

ההפגנה מול בניין עיריית מודיעין: הורים בבית הספר יחד דורשים לפתוח כיתה א' נוספת

הורים ותלמידים מבית הספר יחד הפגינו השבוע מול בניין עיריית מודיעין במחאה על ההחלטה שלא לפתוח כיתה א' שלישית: "בכל כיתה ילמדו 34 תלמידים, במקום 25, וזה עוד כשיש קורונה"

פורסם בתאריך: 21.8.20 07:45

המאבק סביב פתיחת כיתה א' נוספת בבית הספר יחד: הורים ותלמידים הפגינו ביום רביעי מול בניין עיריית מודיעין במחאה על החלטת העירייה שלא לפתוח כיתה א' נוספת. "כחודשיים אנחנו פועלים ודורשים שיפתחו כיתה א' נוספת, והעירייה מתרצת לנו תירוצים בכל פעם מחדש, תחת מסווה הקורונה", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" פעילה במאבק ואם לילדה העולה לכיתה א'. "הבן שלי לומד בבית ספר יחד בקמפוס נביאים, ועם פרסום השיבוצים ביוני ראיתי שהבת שלי שאמורה לעלות לכיתה א' באותו בית הספר שובצה במקום אחר לגמרי. צריך להבין שמדובר בבית ספר קהילתי שאומר שברגע שאחד מהאחים גדולים נכנס לבית הספר אוטומטית, שאר הילדים אמורים ללמוד באותו בית הספר ולא אמורה להיות בעיה – כך זה היה כל הזמן כאשר הייחוד של בית הספר שהוא דתי וחילוני ביחד, ומשרת את הקהילה בשכונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"העירייה השנה החליטה השנה לפתוח שתי כיתות א' בלבד, במקום שלוש כמקובל", מוסיפה האמא. "בכל כיתה ילמדו 34 תלמידים, במקום 25, וזה עוד כשיש קורונה כשהמטרה היא כמה שפחות תלמידים, ובמקום לפצל כיתות הם צמצמו אותן. ובגלל שהחליטו לא לפתוח עוד כיתה הבת שלי וילדים אחרים שובצו לבית ספר אחר, לא באזור ושאינו קשור אלינו מחוץ לקהילה. חשבנו בהתחלה שזו טעות, אבל זה נעשה במכוון ופשוט פזרו את הילדים, כי לא פותחים עוד כיתה".


ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)

ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)


לדברי האמא, היא וההורים פנו לכל הגורמים הרלוונטיים בעירייה על מנת לקבל מענה לבעייתם. אך, לטענתה נתקלו בתירוצים בנושא מצד העירייה. "פנינו לכל הגורמים הרלוונטיים. בין אם מדובר במינהל החינוך, ראש העיר חיים ביבס, רכזת הרישום וכו'", מציינת האמא. "נאמר לנו שיש מכסות וזה יפגע באיזונים, וכל פעם תירוץ אחר. אנחנו לא מתכוונים לוותא וערכנו הפגנה בנושא מול בניין העירייה. אני וכל ההורים מתכוונים להילחם, זה לא שאין ילדים ונרשמים, יש לנו זכות לקבל כיתה שלישית ברגע שיש 71 ילדים – עיריית מודיעין יכולה לפתוח עוד כיתה, ולא לחסוך בזה על חשבוננו".


ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)

ההפגנה מול בניין העירייה של הורים ותלמידים מיחד (צילום: פרטי)


אביטל שמעוני, אם לתאומים שעולים לכיתה א', וחברה בקהילת יחד מוסיפה כי "יש לי זוג תאומים ורשמתי אותם לבית ספר יחד כ'אחים ממשיכים', כי יש לי בת שלומדת שם. אנחנו ביקשנו מהעירייה לשבץ אותם בבית הספר יחד באותה שכבה ובכיתות נפרדות. ופשוט בעירייה שיבצו אותם בכיתה אחת ולא בבית ספר הזה, אנחנו פנינו לכל גורם אפשרי בעירייה הגשנו ערעור ודחו אותו. יש אפשרות לפתוח עוד כיתה בבית ספר יחד בנביאים למה לא עושים את זה? הם טענו שבגלל שאנחנו גרים בשכונה אחרת העדיפות שלנו פוחתת – זה תירוץ. אנחנו ושאר ההורים דורשים שיפתחו שלוש כיתות של שכבה א' בבית ספר יחד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. ציונה

    העירייה השנה סגרה המון גנים וכיתות דווקא בתקופה הזאת של הקורונה ולא רק בבית ספר יחד
    זאת התנהלות לא מובנת בכלל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר