לשכת התעסוקה בירושלים (צילום: לשכת התעסוקה בירושלים)
(צילום: לשכת התעסוקה בירושלים)

נתוני האבטלה הבלתי נתפסים במודיעין: זינוק של כ-550 אחוזים

הנתונים המדאיגים: כיום ישנם במודיעין 8,373 מובטלים ומובטלות - לעומת זאת, לפני משבר הקורונה, נרשמו 1,317 דורשי עבודה בעיר

פורסם בתאריך: 9.7.20 07:04

מודיעין חווה בתקופה זו את אחד המשברים הכלכליים הקשים ביותר. עד השבוע האחרון היה נדמה כי הזירה העסקית מתאוששת וכי לאט לאט עובדים ועובדות יחזרו מחל"ת, האופק היה נראה אופטימי יותר, אולם ההגבלות החדשות של הממשלה שהתקבלו על רקע ההתפרצות המחודשת של הקורונה, הובילו לסגירה מחודשת של מקומות תעסוקה. ומי שמרגיש זאת על בשרו אלו המועסקים ברחבי מודיעין-מכבים-רעות שחלקם הוצאו לחל"ת ואחרים איבדו את מקום עבודתם ונאלצו להגיע ללשכת התעסוקה שברחוב לב העיר 2.

בארבעה חודשים האחרונים מעגל האבטלה בעיר תפח באופן מדאיג ביותר. ועל רקע המגבלות החדשות, הצפי הוא כי היקף הלא מועסקים בירושלים רק יגדל וכי הנתונים רק יחריפו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לפי נתוני הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה ישנם כיום 8,373 דורשי עבודה במודיעין, לעומת זאת, לפני משבר הקורונה, בחודשים ינואר-פברואר 2020, מספר דורשי העבודה עמד על 1,317. מדובר בזינוק של כ-550 אחוזים במספר המובטלים בעיר.

לפי הנתונים שיאנית האבטלה היא ירושלים – לפני הקורונה היו בה 11,459 מובטלים, וכעת ישנם כ-101,037 דורשי עבודה בעיר. לעומת התקופה של לפני משבר הקורונה – מדובר בזינוק של כ-900 אחוזים במספר המובטלים בעיר. אחרי ירושלים, לפי הנתונים, נמצאת תל אביב-יפו, שבה מספר מחוסרי התעסוקה זינק מ-8,707 לפני המשבר ל-58,589 כיום, עלייה של 573 אחוזים. ומה קורה אצל השכנה ראשון לציון? כיום נרשמו בעיר 32,509 מובטלים, לעומת 4,300 לפני המשבר – עלייה של 66 אחוזים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר