בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)
בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

האכיפה המוגברת של הגבלות הקורונה במודיעין: עשרות קנסות על אי עטיית מסכה

57 קנסות על סך 200 שקלים חולקו בסוף השבוע האחרון, העירייה מבהירה כי בימים הקרובים היא תגביר את האכיפה על הפרת ההנחיות; עד כה 31 תושבים נדבקו בנגיף

פורסם בתאריך: 30.6.20 07:50

סוף שבוע של אכיפה מוגברת על אי עטיית מסכה – 57 קנסות על סך 200 שקלים חולקו בסוף השבוע האחרון. בעירייה מבהירים כי יגבירו את האכיפה ויינתנו דוחות על הפרת ההנחיות. עיקר האכיפה בוצעה בפארק ענבה, בקניון ובפארקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מציינים כי "בתקופה זו ננקטים צעדי זהירות חשובים על מנת לצמצם ככל הניתן את מעגלי ההדבקה. על כן, במצבים בהם יש תלמיד או איש צוות חינוכי אשר מבצע בדיקת קורונה, כלל התלמידים ואנשי הצוות אשר באו עמו במגע, נכנסים לבידוד עד לקבלת תוצאות הבדיקה. מקרה שכזה קרה בעירוני ג', בו תלמידת י"ב נמצאה חיובית לנגיף הקורונה ביום שישי 26.6 בלילה. ממצא זה הוביל לכך שכלל שכבה י"ב ואנשי הצוות נכנסו לבידוד, עד אשר תסתיים החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות".

לפי נתונים המעודכנים לאתמול בלילה, שניש, ישנם במודיעין 31 תושבים מאומתים, ו-501 תושבים בבידוד. רק אתמול, לפי נתוני העירייה, אובחנו 10 תושבים חדשים, שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה – כולם נמצאים בבידוד. שני תושבים מתוכם לומדים בישיבה התיכונית לפיד. הודעה נמסרה מבית הספר לקהילת ההורים ולצוותי החינוך. עד שתסתיים החקירה האפידמיולוגית, כל מי שבא במגע עימם בחמישי האחרון 25.6 בבית הספר ואחרי הלימודים, התבקש להכנס לבידוד. בנוסף, כל מי שנכח בפעולות בשבט סיני של בני עקיבא, ב- 20.6 או ב-25.6, קיבל הודעה והתבקש להכנס לבידוד.

כמו כן, מורה נוספת מבית הספר 'נתיב זבולון', אשר אינה תושבת העיר, התגלתה חיובית לנגיף. כמשנה זהירות, נכנסו לבידוד ילדי הכיתות ג'3, ה'2 ו-ו'2 בהם המורה לימדה וכך גם אנשי הצוות שהיו עימה במגע. עם סיום החקירה האפידמיולוגית, יעדכן בית הספר מי נדרש להמשיך בבידוד.

בנוסף, במהלך השבוע הנוכחי צפויים 24 פקחים לסיים הסמכה ייעודית לאכיפת "עבירות קורונה" כדוגמת אי עטיית מסכה. מדובר בהרחבה של הסמכויות שניתנו עד כה רק לשיטור העירוני, על מנת להגביר את האכיפה במרחב הציבורי. האכיפה תתחיל ברגע שתאושר חקיקת הרחבת סמכויותיהם של הפקחים בכנסת. אישור שצפוי לקרות בימים הקרובים.

גם במוסדות החינוך, בבתי הספר ובגנים, מרחיב הפיקוח העירוני את ביקורות הפתע. ביקורות אלו נועדו לוודא שיש עמידה בהנחיות "התו הסגול", בין היתר, חבישת מסכה בחצר ובמסדרונות, אי הכנסת הורים לשטח בתי הספר ועוד. בעירייה מדגישים כי מקומות בהם יתגלו חולי קורונה נוספים ייסגרו בהתאם להנחיות, כפי שנעשה עד כה, על מנת למנוע ככל הניתן, את התפשטות הנגיף בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר