בית הספר של החופש הגדול (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הספר של החופש הגדול (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בתי הספר של החופש הגדול וצהרוני הקיץ: כל מה שצריך לדעת

על רקע הכאוס בסוף שנת הלימודים - עיריית מודיעין נערכת להפעלת מיזם בתי הספר של החופש הגדול, שיחל ב-1.7, ויעלה 540 שקלים עבור כל ילד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 24.6.20 08:04

בעקבות הכאוס שנרשם בסוף שנת הלימודים, על רקע הכרזת שר החינוך כי הלימודים יסתיימו ב-30.6.20 – בעיריית מודיעין נערכו בימים האחרונים לקראת הפעלת מיזם בתי הספר של החופש הגדול וצהרוני הקיץ.

בעיריית מודיעין מציינים כי "החלטת בית הדין על הקדמה של מועד סיום שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים, הביאו לכך שהעירייה ומשרד החינוך נדרשים לבצע שינויים בהיערכות לקראת חופשת הקיץ ובטווח זמנים קצר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מוסרים כי בתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול (עבור ילדים עד כיתה ד') יפעלו בעלות מסובסדת של 540 שקלים לכל התקופה מיום רביעי 1.7 ועד ליום חמישי, 6.8. הקייטנה תפעל בימים ראשון עד חמישי משעה 8:00 ועד שעה 13:00.

יש להדגיש כי הפעילות תתקיים על פי הנחיות משרד הבריאות, כפי שנהוג עד כה במוסדות החינוך: חתימה על הצהרות בריאות מדי בוקר, הצטיידות במסכות לתלמידי כיתות ב-ד וניקיון מוגבר בסוף כל יום. כמו כן, על כל ילד להביא עימו ארוחת בוקר ובקבוק שתייה אישי.

לגבי צהרוני הקיץ, שייערכו בין התאריכים 13.7-1.7: הצהרון המופעל בשנת הלימודים הנוכחית ימשיך לפעול עד ליום שני 13.7. הרישום עבור ילדים אשר רשומים לצהרון בחודש יוני 2020, ייעשה באופן אוטומטי ואין צורך לבצע רישום. (לביטול ההשתתפות, יש לפנות למפעיל הצהרון).

ילדים שלא היו רשומים לצהרון בשנה הנוכחית ומעוניינים להצטרף לצהרון יפנו למזכירות הגיל הרך לבצע רישום בטלפון 08-9727156, או למפעילים בבתי הספר הייחודיים.
התשלום לצהרון לתאריכים אלה הינו 250 שקלים לילדי כיתות א-ב ו-320 שקלים לילדי הגנים.

צהרוני הקיץ בין התאריכים 6.8-14.7: הפעילות בצהרוני הקיץ המסובסדים יתקיימו מיום שלישי 14.7 ועד ליום חמישי 6.8 מהשעה 13:00 ועד השעה 16:30. עלות הצהרונים לתאריכים אלה הוא 550 שקלים לגני הילדים ולבתי הספר (עד כיתה ד').

הרישום לצהרוני הקיץ ייעשה עם הרישום לבית הספר של החופש הגדול בקישור הבא: https://katzr.net/3458e5.

שימו לב! בשל הקדמת מועד סיום שנת הלימודים, המועד האחרון לרישום לגני הילדים ובתי הספר של החופש הגדול יסתיים ביום חמישי ,25.6 בשעה 12:00.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר