ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ראש העיר חיים ביבס על ביטול מסיבות סיום הלימודים: "אני מקווה ומאמין שההחלטה תשונה"

ראש העיר מודיעין חיים ביבס מציין בפוסט שהעלה לפני כניסת השבת: "פניתי מספר פעמים לשר הבריאות ולשר החינוך בדרישה לפעול למתן אישור לקיום אירועי סיום שכבתיים לכיתות ו' ולכיתות י"ב, תוך שמירה מלאה על הנחיות משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 20.6.20 18:09

השנה, בשל משבר מגפת הקורונה והחשש מהתפשטות הנגיף, החליטה הממשלה על ביטול כלל מסיבות הסיום בבתי הספר ברחבי הארץ. המסיבות מבוטלות אף לתלמידי י"ב שמסיימים 12 שנות לימוד, וגם לתלמידי כיתות ו' שעולים בשנה הבאה לחטיבה. למעשה, שנת הלימודים מסתיימת בחלוקת תעודות בלבד, ללא אירועי סיום מיוחדים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ראש העיר חיים ביבס יוצא נגד ההחלטה – בפוסט שפרסם בפייסבוק אתמול, שישי, לפני כניסת שבת, הוא כותב בין השאר כי "בכל שנה, חודש יוני עבורי הוא חודש מאוד סנטימנטלי. חודש בו מתקיימות מסיבות סיום הלימודים של שכבות י"ב בכל בתי הספר העל יסודיים בעיר. אני מקפיד להגיע לטקסים, לברך את הבוגרים וגם את ההורים על סיום פרק משמעותי בחייהם. השנה, בשל הקורונה, הוחלט לא לאשר קיומן של מסיבות הסיום. פניתי מספר פעמים לשר הבריאות ולשר החינוך בדרישה לפעול למתן אישור לקיום אירועי סיום שכבתיים לכיתות ו' ולכיתות יב' וקיום אירועים כיתתיים של התלמידים, הוריהם וכמובן צוותי החינוך, זאת תוך שמירה מלאה על הנחיות משרד הבריאות".

עוד מציין ביבס כי "אירועי הסיום במערכת החינוך הם הזדמנות להכיר ולהוקיר את צוותי החינוך וההוראה, שעשו ועושים מעל ומעבר, גם בחודשים האחרונים, לטובת הילדים שלנו ומעבר לכל זהו כמובן אירוע המציין סגירת מעגל עבור התלמידים במעבר לשלב הבא בחייהם, שכן לכל אחד מאתנו נצור לפחות זיכרון אחד מאירוע סיום הלימודים. אני מקווה ומאמין שהחלטה תשונה והתלמידים יוכלו לציין יחד את סיום שנת הלימודים בצורה הבטוחה והמשמחת ביותר כפי שהם ראויים לעשות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. זיו

    ראש עיר שעסוק בקידום של עצמו. כל היום מתראיין לשלטון המקומי במקום לדאוג לתושבי העיר – יאלה לך לארצי מבטיח לבחור בך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר