אכיפת הגבלות הקורונה במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ההנחיות למניעת התפשטות הנגיף: הוקמה סיירת "נאמני הקורונה" במודיעין

בעקבות ההתרופפות על שמירת הנחיות הקורונה - עיריית מודיעין הקימה סיירת חדשה, שתבקר במתחמים מסחריים ובמרכזי בילוי ברחבי העיר ותזכיר לציבור את ההגבלות

פורסם בתאריך: 9.6.20 08:06

בעקבות ההתרופפות על שמירת הנחיות הקורונה במודיעין העירייה החליטה להקים  יירת "נאמני הקורונה". הסיירת הוקמה ביוזמתו של חבר המועצה עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילה, והיא תופעל על ידי אגף קהילה. "מטרת הסיירת", מדגישים בעירייה, "היא להזכיר לציבור את הנהלים ולוודא שכולם נוהגים בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

הסיירת תפעל, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" במקביל לאכיפה המתוגברת, שמתקיימת בעיר מתחילת החודש על ידי הפיקוח העירוני, בכל הקשור לשמירת הנחיות הקורונה בבתי העסק בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"החשיבות של שמירה על שגרת החיים הכלכלית והחברתית בעידן הקורונה, ברורה לכולם", מבהירים בעירייה, "אך רק אם נשמור על ההנחיות המחייבות של משרד הבריאות: שמירה על מרחק – הקפדה על היגיינה – וחבישת מסכה נוכל לשמור עליה. על מנת להימנע מהתפרצות נוספת של הנגיף בעיר וכדי להימנע ממתן קנסות מיותרים לעסקים ועל מנת לסייע לגורמי האכיפה לאכוף את הנחיות משרד הבריאות, אגף הקהילה מקים את הסיירת החברתית שתסייר באזורי העיר השונים כגון מרכזי מסחר, מרכזי עסקים ומרכזי בילוי ותזכיר לציבור שיש הנחיות בטיחות למלא וגם תוודא שכולם נוהגים על פי הכללים".

"שגרת הקורונה כנראה תשאר איתנו עוד זמן רב ועל מנת לצמצם הדבקה והמשך חיי שגרה, חובה על כולנו לשמור על הנחיות משרד הבריאות", מוסר זליג. "גם אם אתם לא חוששים על עצמכם תזכרו תמיד שיש אנשים בסיכון סביבכם. אני קורא לכל אחת ואחד להצטרף לסיירת האכיפה החברתית של מודיעין וביחד נשמור גם על הבריאות וגם על העסקים שימשיכו לפעול ולא יקבלו קנסות מיותרים, וכמובן לשמור על שגרת חיי התרבות והבילוי".

לכל מי שמעוניין/ת להצטרף לסיירת – יש לפנות לאיריס גלר דר, רכזת פרויקטים באגף קהילה – 08-9726094 או במייל [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר