מרכז הספורט העירוני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מרכז הספורט העירוני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

עד 25 מתאמנים: נפתח מרכז הספורט העירוני

אחרי למעלה מחודשיים שהיה סגור בשל התפרצות הקורונה -מרכז הספורט העירוני נפתח מחדש, בכפוף להנחיות מחמירות. לכל קבוצת מתאמנים יוקצו 75 דקות לאימון

פורסם בתאריך: 18.5.20 18:31

מרכז הספורט העירוני במודיעין נפתח מחדש אחרי למעלה מחודשיים, שבו הוא היה סגור, בשל משבר הקורונה. המרכז נפתח בהתאם להנחיות התו הסגול, כאשר ישנה מגבלה על כמות המתאמנים בזמן נתון. לפי ההנחיות המגבילות קבוצת מתאמנים תכלול עד 25 אנשים, שלה יוקצו 75 דקות – הרישום, יש לציין, יבוצע מראש באמצעות האפליקציה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בשלב הראשון רק חדר הכושר נפתח", מציינים בעירייה. "מנהלת אופק האחראית על ניהולו של מרכז הספורט, נערכה בתקופה האחרונה לקראת פתיחתו, במגבלות התקנות והנחיות התו הסגול, כך שמחד יוכלו תושבים לשוב לפעילות גופנית מהנה ומצד שני, למנוע ככל הניתן את התפשטות נגיף הקורונה. לפני הפתיחה, נוקה המקום בדגש על מתקני הכושר וחדרי השירותים באופן יסודי, וכך ימשיך להיות עם הפעלתו המחודשת של המרכז. בנוסף, סומנו מתקנים אשר לא ניתן לעשות בהם שימוש בתקופה זו, וכן תהיה חובת עטיית מסכה לפני ואחרי האימון, ושמירת מרחק של שני מטרים בין המתאמנים".

שעות הפעילות של המרכז – 23:00-14:00, כאשר, כאמור, האימונים יבוצעו בקבוצות של עד 25 מתאמנים. לכל קבוצת מתאמנים, יוקצה זמן של 75 דקות, על פי חלונות זמן שנקבעו מראש, כך שיש להירשם למועד האימון המבוקש. בנוסף, יש לשלם מראש לאימון, ובהקשר זה מדגישים במנהלת אופק כי מחיר הכניסה שנקבע לכל יחידת אימון, הוא 15 שקלים בלבד והכניסה תקפה ל-48 שעות. "בשלב זה, לאור המגבלות לא ייעשה שימוש במנויים או כרטיסיות, והזכויות של המנויים ישמרו עד לחזרה למתכונת רגילה", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר