השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

עסקים ב"שגרת הקורונה" – הפיקוח העירוני ינגיש את התקנות החדשות בשטח

צוותי הפיקוח העירוני יגיעו השבוע לעסקים ברחבי מודיעין, על מנת לסייע בהבנת התקנות החדשות שמאפשרות פעילות בשגרת הקורונה ובהסברת הדרישות למילוי התו הסגול

פורסם בתאריך: 3.5.20 08:07

מסייעים לבעלי העסקים לפעול ב"שגרת הקורונה" – הצוותים העירוניים ייצאו השבוע לשטח ויסבירו לבעלי העסקים כיצד לפעול לפי התקנות החדשות, על מנת לאפשר להם לקבל את "התו הסגול".

למעשה, הממשלה החליטה על הפעלה מחדש של רוב העסקים תחת מגבלות, בכדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת התיקון, יש לקבל תו סגול בכדי להפעיל עסקים שונים בעיר. "תו זה הינו הצהרה עליה חותם בעל העסק כי הוא עומד בתנאים שנקבעו בתקנות. הצהרה זו יש לשלוח באופן מקוון באתר העירייה, לפני החזרה של העסק לפעילות", כך נמסר מהעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בין השאר, קובעות התקנות את חובת חבישת המסכה כך שחובה על מחזיק או מפעיל של חנות הפתוחה לציבור למנוע הכנסת אדם לחנות שאינו חובש מסיכה, חובה לתשאל כל לקוח למצב בריאותו ולמדוד לו חום, יש לסמן מרחק של 2 מטרים בין הלקוחות בקופה, לחטא את החנות באופן תדיר ועוד.

"על מנת להקל על בעלי העסקים לקראת חזרתם לפעילות, ייצאו בימים הקרובים צוותים עירוניים ממחלקת קידום ורישוי עסקים, יחד עם שיטור ופיקוח עירוני אל העסקים ברחבי העיר, יסבירו את התקנות והדרישות למילוי התו ויענו לשאלות בעלי העסקים", מספרים בעירייה. "בשלב זה מדגישים בעירייה, לא תתבצע אכיפה, אלא הסברה והנחייה בלבד. עם ביצוע האכיפה, הפעלה של עסק בניגוד לאמור בתקנות תחשב כעבירה פלילית וכן כעבירה מינהלית שניתן להטיל בגינה קנס".

לההנחיות המלאות של התו סגול ומילוי הצהרה מקוונת. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר