ניידת בדיקות קורונה של כללית (צילום: אופיר לוי, כללית מרכז)
(צילום: אופיר לוי, כללית מרכז)

בדיקות הקורונה במודיעין: ניידת של כללית פעלה במתחם היבדק-וסע

היום, שלישי, הגיע צוות רפואי של 'ניידת קורו-נע' למתחם "היבדק וסע" בחניון מרכז הספורט העירוני לערוך בדיקות ללקוחות כללית במודיעין

פורסם בתאריך: 21.4.20 19:56

ניידת של שירותי בריאות כללית לבדיקות קורונה הגיעה היום, שלישי, למתחם היבדק-וסע, שבמרכז הספורט במודיעין. הניידת ביצעה בדיקות ללקוחות קופת החולים כללית. מדובר בניידת 'קורו-נע', כך מכנים אותה בכללית, שלקחה דגימות ממספר אנשים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


אל המתחם הגיע גם ראש העיר חיים ביבס שהודה לצוותים הרפואיים: "אנו אומרים תודה רבה על עמלם הרב, רופאים, רופאות, אחים, אחיות, שעובדים סביב השעון כדי שתושבי מודיעין יקבלו את השירות הטוב ביותר".

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, הסביר כי מדובר ביוזמה ראשונית לכללית מחוז מרכז שנועדה לעצור את התפרצות הקורונה ולהנגיש לכל לקוח של כללית בעיר מודיעין את התרופות ואת הבדיקות באופן מהיר, מקצועי ובטוח. "עד היום לקוח כללית אמור היה להגיע למרפאה ייעודית במרכזי הערים, למד"א או למיון בבתי החולים לבצע את הבדיקה", הוא מסביר. "היום, בזכות שיתוף פעולה מלא עם עיריית מודיעין, תבוצע הבדיקה בניידת משוכללת על ידי צוות אחיות ממוגנות באופן מהיר ומקצועי בחניון מרכז הספורט העירוני".

כזכור בסוף חודש מרץ נפתח במודיעין על ידי מד"א מתחם "היבדק וסע" בחניון מרכז הספורט העירוני. המרכז פועל לטובת תושבי מודיעין וזאת בהמשך להתפרצות שהחלה בשכונת קייזר בחודש שעבר, שהובילה למספר חולים גבוה. במתחם נבדקים תושבים ששוהים בבידוד ביתי, פיתחו תסמינים וזומנו על ידי מד"א להגיע למתחם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר