השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
השדרה המרכזית במע"ר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הקריאה של סגן ראש העיר לתושבים: "תעשו את הקניות במודיעין"

בעקבות ההקלות שאושרו למשק - סגן ראש העיר אילן בן-סעדון קורא לתושבים לחזק את הכלכלה המקומית: "תעודדו רכישה כאן בקרב בעלי העסקים שהם הלב הפועם של עירנו האהובה"

פורסם בתאריך: 21.4.20 07:48

החשש הגדול מהתפרצות הקורונה היא לא הנגיף, אלא המשבר של העסקים הקטנים והבינוניים במודיעין. בעקבות שורת ההקלות שאושרה השבוע על ידי הממשלה, שמאפשרת חלק מפתיחת העסקים בעיר בכפוף להגבלות, קורא סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין) לתושבים לחזק את הכלכלה המקומית ולעשות את הקניות בתוך העיר.

"יובל כרמי בעל דוכן פלאפל באשדוד, הצליח לרגש את עם ישראל. קורע את הלב לשמוע את המצוקה עימה הוא מתמודד", כותב בן-סעדון בדף הפייסבוק שלו. "כרמי הוא אחד מתוך מאות אלפי אנשים העצמאיים שמתמודדים עם האתגר שנכפה על כולנו. ראיתי לנכון לשתף אתכם גם לצעקתו של עידן, ספר מהעיר מודיעין שפירסם משה פורת. מציג בצורה ברורה את ההתמודדות של רוב העצמאים עם התפשטות הנגיף וההנחיות שהתלוו עימו. ירידה לאפס הכנסות עם הימצאות באותן הוצאות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בן-סעדון מדגיש: "אני קורא לכם תושבי העיר מודיעין מכבים רעות, הלב של עם ישראל! תעשו את הקניות שלכם כאן בעיר מודיעין. תגיעו לחנויות הפתוחות, תזמינו דרך הטלפון, תפרגנו בתמונה, תעודדו רכישה כאן בקרב בעלי העסקים שהם הלב הפועם של עירנו האהובה".


סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: יח"צ)

סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (צילום: יח"צ)


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" הממשלה אישרה ביום ראשון לפתוח חנויות שפועלות במרחב הפתוח בענפים של ציוד מידע ותקשורת, ציוד וידאו ואודיו, מחשבים, ציוד היקפי, תוכנה וציוד תקשורת, טקסטיל, כלים מתכות, צבעים וזכוכית, שטיחים, מרבדים וחיפויי קיר ורצפה, רהיטים, מוצרי חשמל וגז ביתיים וחנויות כלי בית. בנוסף, אושרו פתיחתן של חנויות תרבות ופנאי, ספרים וציוד משרדי, ציוד ספורט ואופניים מוסיקה וסרטים, אביזרים רפואיים, מכבסה, מתפרה וסנדלריה.

עוד אושרה האפשרות לגורמי האכיפה לתת קנס בגובה 200 שקלים על אי חבישת מסכה לאחר אזהרה. כיום הושארה מגבלת המרחק של 100 מטרים ליציאה מהבית, אולם עבור מטרות ספורט – שניתן לעשותן לבד או בזגוות קבועים, ניתן לצאת ל-500 מטרים.

יש לציין כי אם עד סוף חודש אפריל לא תירשם עלייה בקצב ההדבקה תישקל אפשרות של החזרת המרכזים המסחריים הפתוחים לפעילות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר