אמנון פליישמן (צילום: פרטי)
אמנון פליישמן (צילום: פרטי)

החששות של דיירי הדיור המוגן פאלאס מהקורונה: "נדלקו לנו נורות אדומות, אנחנו מחמירים מאוד בתקנות"

אמנון פליישמן, 80, יו"ר ועד הדיירים בדיור המוגן פאלאס בעיר מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על הצעדים המחמירים שננקטים למניעת התפרצות הקורונה, ומתאר בעצב: "השנה כל אחד יעשה את ליל הסדר בדירה שלו לבד"

פורסם בתאריך: 1.4.20 08:19

למעלה מ-220 דיירים מתגוררים בדיור המוגן "פאלאס", שבשכונת הפרחים במודיעין – רובם נמצא בקבוצת הסיכון. בשיחה עם "כל העיר מודיעין", מתאר אמנון פליישמן, 80, יו"ר ועד הדיירים בדיור המוגן, את הצעדים שננקטים על מנת למנוע את התפרצות הקורונה במתחם.  מספר פליישמן, "מי שמגיע אלינו עובר בדיקת חום, ונדרש להראות את אפליקצית 'המגן' שהוא לא בא במגע עם אף חולה – רק אז הוא יכול להיכנס. נותנים להיכנס רק לעובדים ולמטפלות של הביטוח הלאומי. אם שי בעיה – יש צוות רפואי".

בנוסף, פליישמן מתאר, כי כמו בכל מקום גם בית הדיור המוגן רושת בבקבוקי אלכוג'ל. "ליד המעלות, ובדרך לחדרים – יש אלכוג'ל בכל מקום כאן. בנוסף יש לנו דיירים תורנים שמקפידים על מרחק של שני מטרים בין העוברים והשבים וגם הצוותים הולכים ממוגנים עם מסכות וכפפות. כשאני יוצא למרחב הציבורי אני עם כפפות, לפעמים עם מסכה. על כפתורי המעליות אנחנו לוחצים עם המרפק ויש כמה אנשים ביחד – לא נכנסים למעלית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


איך אתם עורכים קניות?
"יש לנו סופר קטן ליד המתחם, אנחנו מעבירים להם רשימות קניות והם מביאים לנו עד השומר בכניסה, שמעביר לדייר. תרופות אנחנו מקבלים דרך המרפאה מכל קופות החולים".

בעקבות מקרי ההתפרצות הקטלנית של הנגיף בבית האבות "מגדל נופים" בירושלים שהובילה עד כה למוות של שלושה דיירים – פליישמן מוסיף ומתאר את החשש הגדול של הדיירים מהידבקות בקורונה. "יש חשש גדול, נדלקו לנו נורות אדומות, ולכן אנחנו מחמירים מאוד בתקנות, הרבה יותר ממה שמשרד הבריאות אומר. אנחנו כל הזמן עובדים עם ההנהלה וחושבים יחד איתם איך ומה לעשות".


אמנון פליישמן (צילום: פרטי)

אמנון פליישמן (צילום: פרטי)


איך אתם נערכים לליל הסדר?
"כל אחד יעשה את ליל הסדר בנפרד, ונדבר דרך הזום. קשה שלא להיות עם המשפחה בסדר. כל דייר יקבל ערכה לערוך את הסדר, כולל אוכל, כל אחד יעשה את הסדר בדירה שלו לבד".

"ההרגשה היא שיש יותר ביטחון פה", אומר פליישמן, "אני מדבר עם הנכדים שלי דרך תוכנת 'זום'. זה קשה, אי אפשר לחבק אותם, אי אפשר לשחק איתם, זה לא קל. אני מתגעגע אליהם, היינו רגילים להיפגש ופתאום אנחנו מסתכלים אחד על השני רק באמצעות המסך, אני מחכה לפגוש אותם כבר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר