ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

במודיעין עילית מצפצפים על ההנחיות – עשרות התכנסו בישיבה; המשטרה עצרה חשוד

כ-250 איש התכנסו היום בישיבה במודיעין עילית בניגוד להנחיות משרד הבריאות נגד התשפטות הקורונה - המשטרה הוזעקה למקום ועצרה בהמשך היום חשוד בגין הפרת צו בריאות העם וסיכון הציבור

פורסם בתאריך: 26.3.20 18:20

היום, חמישי, במודיעין עילית התכנסו בניגוד להנחיות משרד הבריאות לבלימת התפשטות מחלת הקורונה – כ-250 מורים ותלמידי בישיבה בעיר. המשטרה הוזעקה למקום והורתה למשתתפים להתפזר. לאחר זמן קצר המשטרה שוב הוזעקה למקום לאחר ששוב נרשמה התכנסות בניגוד להנחיות – אז נעצר חשוד שסירב להתפנות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


יש לציין כי במודיעין עילית נרשמת התנגדות להנחיות משרד הבריאות – למרות האיסור על התכנסויות, גם בישיבוץ וגם בבתי כנסת, הפלג הקיצוני אינו נענה להנחיות ולמעשה מסכן את בריאות כלל הציבור.

החשוד, יש לציין, נעצר בחשד שהפר את צו בריאות העם למניעת התפרצות נגיף הקורונה לאחר שהשתתף במחאה במקום וסירב להתפנות. "במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, בשעות הבוקר הגיעו שוטרים לישיבה בעיר מודיעין עלית והבחינו בקבוצה של כ-250 ילדים ומורים במקום, השוטרים הורו למשתתפים להתפזר", נמסר מהמשטרה. "כאשר כוחות המשטרה הגיעו פעם נוספת למקום על מנת לוודא שאכן התלמידים פוזרו, הבחינו בעשרות חרדים שמקיימים מחאה במקום על רגע פיזור התלמידים, אחד החשודים שסרב להתפנות נעצר לחקירה בגין הפרת צו בריאות העם וסיכון הציבור, שאר המתקהלים התפזרו".

במשטרה מוסיפים ומוסרים: "המגזר החרדי ברובו המוחלט שומר ומקפיד על הוראות משרד הבריאות למרות הקושי הכרוך בכך משמעות הדבר שאנשים שומרים על ביטחונם ומסייעים למשמעת האזרחית.
לצערנו ישנן כמה מקומות שאינם נשמעים להוראות שנועדו להציל חיים. לכן אם ההידברות לא משכנעת, האכיפה היא השלב הבא. נשמעים להנחיות – מצילים חיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר