בית כנסת (צילום: גיל מגן-כהן)
בית כנסת (צילום: גיל מגן-כהן)

עיריית מודיעין בקריאה למתפללים – הימנעו מלהגיע לבתי הכנסת מחשש להתפשטות הקורונה

המאבק בקורונה נמשך: עיריית מודיעין קוראת להתפלל לבד בבית: "יש להימנע מקיום תפילות בצוותא, בכך לקיים את האמור בפסוק 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'"

פורסם בתאריך: 20.3.20 08:03

המאבק בקורונה נמשך: עיריית מודיעין, ביחד עם רבני העיר, פרסמו הנחיה לסגירת בתי הכנסת בעיר. לפי פרסום העירייה, מחשש להתפשטות הקורונה כל תושב מודיעין שהיה רגיל להתכנס בתפילה בציבור בבתי הכנסת בשבתות – צריך להימנע מכך, ולהתפלל לבד בביתו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מציינים כי "בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות של משרד הבריאות ובהתייעצות עם רבני העיר, ומתוך דאגה לבריאות התושבים והתושבות, העירייה קוראת לכל המתפללים בעיר להצטרף לקהילות אחרות שכבר החליטו להימנע מקיום תפילות בצוותא, לסגור את בתי הכנסת לתפילות ולהתפלל בשעה שתיקבע מראש תפילת יחיד, ובכך לקיים את האמור בפסוק 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".

בנוסף, העירייה מדגישה את ההנחיה למתפללים מבוגרים, הנמצאים בסיכון מיוחד במידה ויידבקו בקורונה: "העירייה ממליצה למתפללים מעל גיל 60 להתפלל בביתם בתפילת יחיד ולא לצאת כלל לתפילה מחוץ לבית".

הנחייה זו של העירייה מגיעה בעקבות הנחיה נוספת לציבור שומרי המצוות שניתנה אתמול, בהתייעצות עם רבני העיר. אתמול הוחלט כי כל מקוואות הטהרה שבעיר ייסגרו, למעט ארבעה מקוואות.

עיריית מודיעין ממשיכה ומזהירה כי "כל תפילה תהיה אפשרית רק בתנאים שקבע משרד הבריאות, לפיהם אסורה הימצאות של יותר מעשרה מתפללים בבית הכנסת, שהם נמצאים במרחק של לפחות שני מטרים ויותר האחד מהשני. השיטור העירוני והפיקוח העירוני יבצעו בדיקות בשעות התפילה בכל רחבי העיר. כל חריגה תטופל בהתאם להנחיות משרד הבריאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    המצב מחייב לנעול את בתי הכנסת.
    הרבנים אומרים ומאשרים לסגור את בתי הכנסת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר