פעולות החיטוי בשכונת אבני חן, חפצי קופלה, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אבני חן (צילום: דוברות כבאות והצלה, באדיבות חפצי קופולה)
פעולות החיטוי בשכונת אבני חן, חפצי קופלה, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אבני חן (צילום: דוברות כבאות והצלה, באדיבות חפצי קופולה)

התפרצות הקורונה בשכונת אבני חן: "יש כאן סולידריות ותמיכה קהילתית מחממת לב"

שכונת אבני חן במודיעין הפכה השבוע לאחד ממוקדי התפרצות הקורונה הגדולים בארץ, עם אלפים בבידוד ולמעלה מ-10 חולים. יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אבני חן: "שמענו את רכבי החיטוי עוברים, זה היה הזוי, הרגשנו שאנחנו נמצאים בתוך סרט"

פורסם בתאריך: 19.3.20 07:22

אדם שילך בימים אלה ברחובות שכונת אבני חן (קייזר) במודיעין, ירגיש מיד באווירה המתוחה. אלפים מתושבי השכונה מסתגרים בבתיהם לאחר שבשכונה נמצאו למעלה מ-10 חולים מאומתים, ותלמידים משלושה בתי ספר נכנסו כולם לבידוד. השבוע בוצעו ברחבי שכונת אבני חן בעיר עבודות לחיטוי המקומות ציבוריים. חפצי קופלה, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אבני חן ואם לשלושה ילדים, מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על התחושות, החששות והמסר שלה להורים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"מהמרפסת הכל נראה ריק", אומרת קופלה. "שמענו את רכבי החיטוי עוברים ואת ניידת המשטרה, זה היה הזוי, הרגשנו שאנחנו נמצאים בתוך סרט. הילדים שלי עמדו במרפסת והסתכלו על זה בהשתאות – לא דמיינו שנגיע למצב כזה".

בתחילת השבוע נכנסה לבידוד בתה של קופולה, ליאור (13.5), הלומדת בבית הספר עירוני ה', לאחר שבאה במגע עם תלמידה – חולה מספר 196. "אחרי כמה ימים שלא היינו איתה במגע, הבנו שאין טעם לבודד אותה לבד בחדר וכל המשפחה נכנסה לבידוד, גם כדי לתת לה הרגשה טובה וגם כדי לשמור על כולנו". מתארת קופלה.


פעולות החיטוי בשכונת אבני חן (צילום: דוברות כבאות והצלה)

(צילום: דוברות כבאות והצלה)


"יש חששות: המתבגרת שלי מאוד חוששת שהיא הדביקה מישהו למרות שהיא בעצמה לא חולה. הבנים הקטנים בעיקר מתוסכלים מזה שהם לא יכולים לפגוש חברים", אומרת קופלה ומוסיפה: "החשש שלי הוא בעיקר על ההורים והמשפחות שלנו שבסיכון, אנחנו בעיקר דואגים להם ומקווים שהם לא ידבקו".


חפצי קופלה, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אבני חן (צילום: באדיבות חפצי קופולה)

חפצי קופלה וילדיה בבית (צילום: באדיבות חפצי קופולה)


קופלה עומדת בראש הנהגת ההורים בבית הספר "אבני חן" ושותפה בקבוצות הורים רבות, "בקבוצות הוואטסאפ של ההורים, אנשים שהיו אדישים בהתחלה התחילו להבין שזה לא משהו שראינו בעבר. אני חושבת שיש דאגה, אבל מצד שני יש הרבה הצעות לעזרה: החל מאנשים שמציעים לעשות קניות עבור אחרים, ועד הצעות לפעילויות במרפסות. יש כאן סולידריות ותמיכה קהילתית מחממת לב".

להורי קהילת בית הספר, קופלה מבקשת למסור כי "אנחנו בתקופה מאתגרת שלא צפינו אותה. שיקחו אחריות על עצמם ועל הילדים ושפשוט ימשיכו להיות הקהילה שהם, כי יש פה קהילה חזקה וטובה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר