מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)
מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)

"בנדיקט" החדשה במודיעין הפסיקה פעילות: "פתחנו רק לפני חודשיים, היום אנחנו אובדי עצות"

"בנדיקט" במודיעין, שנפתחה רק לפני חודשיים, הוציאה את חלק מעובדיה לחל"ת. אלירן חלפון, זכיין הסניף ל"כל העיר מודיעין": "חטפנו את השוק של החיים, אין שום צפי מתי כל הדבר הזה יסתיים"

פורסם בתאריך: 17.3.20 11:59

אחת ההשלכות המשמעותיות ביותר של מגפת הקורונה היא המכה הכלכלית, איתה צריכים להתמודד כל תושבי המדינה בכלל ובעלי עסקי הפנאי בפרט. גם רבים מהעסקים במודיעין מתקשים להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של המגפה. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מתאר אלירן חלפון, זכיין מסעדת "בנדיקט" במודיעין, שנפתחה רק לפני כחודשיים, על החשש מקריסה, ועל הציפייה, שלא מתממשת, לתמיכה מהמדינה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"המצב קשה מאוד, פתחנו רק לפני חודשיים עם עלויות הקמה מאוד גבוהות והיום אנחנו אובדי עצות", אומר חלפון. "המדינה לא נותנת לנו שום אופק ושום פיצוי. שולחים אותנו לקחת הלוואות. אני מרגיש חוסר אונים כלפי העובדים, אנחנו מוציאים את כולם לחופשה ללא תשלום. אין שום צפי מתי כל הדבר הזה יסתיים".


מסעדת בנדיקט, מודיעין (צילום: שרית גופן)

מסעדת בנדיקט, מודיעין (צילום: שרית גופן)


חלפון מתאר את הדרדרות המצב העסקי: "כבר לפני פורים התחלנו להרגיש את הירידה בעבודה. היתה לנו ירידה של כ-50 אחוז, והתחלנו כבר לשמוע דיבורים על מה שעומד לקרות, אבל לא הכנו את עצמנו שיום אחד יבואו ויגידו לנו: 'אין כניסה – לסגור דלתות'. בשבת האחרונה כולנו חטפנו את השוק של החיים – אי אפשר לפתוח דלתות יותר. המצב כרגע הוא שאנחנו סגורים לגמרי. חשבנו על אפשרות של משלוחים או טייק-אווי, אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. אנחנו צריכים להתחיל להתארגן על כלי פלסטיק ועל חברת משלוחים, אבל אין לנו אפילו צפי של יומיים או שלושה".


מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)

מסעדת בנדיקט סגורה (צילום: אלירן חלפון)


"ביום שבת סגרנו דלתות סופית", מספר חלפון. "ישבתי השבוע עם המנהלים שלי והודעתי להם מה הולך להיות. אני יושב עם העובדים ומחלק לכולם את הטפסים של החופשות ללא תשלום כדי שיוכלו לדרוש דמי אבטלה. אני חושש שנגיע לקריסה כוללת. יש עוד המון תשלומים: בסוף החודש נצטרך לשלם לספקים, בתחילת החודש נצטרך לשלם שכר דירה ולשלם חשמל ומים. ב-10 לחודש הבא נצטרך לשלם משכורות, אנשים עבדו חצי חודש וצריך לשלם להם".

חלפון תוקף את הרשויות וטוען כי הן לא נותנות תמיכה מספקת: "לאף אחד אין תשובות לתת לנו. עסקים לא ייצאו מהמצב הזה והמדינה לא מבינה את זה. לאל-על יעזרו ולהתאחדות המלונות גם, אבל למסעדנים אין שום לובי שייצג אותם בכנסת או במקום אחר. הכי גרוע זה חוסר הוודאות שלנו – אנחנו לא יודעים למה להיערך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם בנדיקט הייתה כשרה אולי היתם מצליחים יותר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר