עבודות החיטוי במסעדת גריל 443 (צילומים: פרטי)
עבודות החיטוי במסעדת גריל 443 (צילומים: פרטי)

התפרצות הקורונה במודיעין: ב"גריל 443" נלחמים להתאושש לאחר ביקור החולה במסעדה

אחרי הפרסום על חולה מספר 127, שביקר בין השאר ב"גריל 443" בצומת שילת, מספר הבעלים בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על החשש הכלכלי: "היקף העבודה ירד ב-80 אחוזים, אנחנו מנסים לשרוד"

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:58

התפשטות הקורונה נמשכת: בסוף השבוע האחרון פרסם משרד הבריאות את מקומות הביקור של חולה מספר 127, תושב מרכז הארץ. בין שאר המקומות, ביקר החולה, ביום חמישי, 5.3, במסעדת "גריל 443" בצומת שילת סמוך למודיעין. אתמול, ראשון, 15.3, התבצע חיטוי במסעדה והיא שבה לפעול במתכונת מצומצמת.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"זאת תחושת חוסר ודאות ופחד מהלא נודע, לא ברור מה הולך להיות", מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" צחי חיון, בעלי המסעדה," גיליתי על כך שהחולה היה במסעדה דרך הרשתות החברתיות, שלחו לנו הודעות ואמרו לנו שהיה במסעדה חולה קורונה".


עבודות החיטוי במסעדת גריל 443 (צילום: פרטי)

עבודות החיטוי במסעדת גריל 443 (צילום: פרטי)


"נודע לנו על נוכחות החולה במסעדה ביום שישי, בסוף יום העבודה", מספר חיון ומוסיף: "בדקתי מי מהעובדים היה אתו במגע והוצאתי הודעה שהם צריכים להיכנס לבידוד. גם ללקוחות הוצאנו הודעה על הבידוד, כל מי שבא במגע איתו צריך להיות בבידוד. במסעדה היו 4 עובדים ועוד 20 לקוחות, אני מקווה שאף אחד מהעובדים לא נדבק, אנחנו אופטימים".

"אתמול הבאנו למסעדה חברה לחיטוי וניקוי המקום", אומר חיון ומספר על חשש העובדים האחרים להגיע לעבודה: "העובדים בלחץ, הם אומרים שהם פוחדים לבוא לעבוד. הם מפחדים שזה יקרה שוב והם ידבקו".


חיטוי מסעדת גריל 443 (צילום: פרטי)

חיטוי מסעדת גריל 443 (צילום: פרטי)


כחלק מהמגבלות הנוספות שהוטלו במוצ"ש, ישנה הוראה להימנע מהישיבה בבתי קפה ובמסעדות. במסעדה כבר מרגישים את הפגיעה בזרימת הלקוחות, ומנסים לפצות על ההגבלות בהגברת המשלוחים והטייק אווי: "בעקבות הנחיות משרד הבריאות אנחנו לא מכניסים למסעדה יותר מ-5 או 6 אנשים בו זמנית, ומתבססים בעיקר על משלוחים וטייק אווי".

חיון ממשיך מספר על החשש מפגיעה בעסקיו: "אני חושב שבעקבות פרסום שם המסעדה תרד כמות המבקרים. החשש שלי הוא בעיקר כלכלי ופחות מהמחלה עצמה, היקף העבודה ירד ב-80 אחוזים. עוד לא הגענו לשלב ההתמודדות עם הנזקים, אך אם זה יימשך יותר מחודש, ההפסדים יהיו מאות אלפי שקלים. מגיעים מעט מאוד אנשים ואנחנו מנסים לשרוד, זה הזמן לעשות משלוחים".

לצד המצב הקשה חיון מודה לקונים שכן מגיעים, "אנחנו יום יום מודים לקהל הלקוחות שלנו על הפירגון, ההתמדה, האכפתיות והדאגה. אנחנו רואים בקהל הלקוחות שלנו את האהבה ובשבילנו הם משפחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר