סכנת הקורונה, גן ילדים (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR, אילוסטרציה: תמר הירדני)
סכנת הקורונה, גן ילדים (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR, אילוסטרציה: תמר הירדני)

סכנת הקורונה – ועד הורי הגנים במודיעין: "ההורים מוטרדים מהתפרצות הנגיף"

שני מאור הראל, יו"ר ועד ההורים בגנים, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי ניתנו הנחיות לצוותים להגביר את ההסברה על שמירת היגיינה ועל הצטיידות ואספקה של מתקני חיטוי

פורסם בתאריך: 13.3.20 07:52

התפרצות הקורונה: בימים האחרונים עוד ועוד מתושבי מודיעין נכנסים לבידוד מחשש להידבקות מקורונה, כולל תלמידים במוסדות החינוך בעיר. כרגע, לצד ההחלטה להשבית שת בתי הספר מכיתות א' ועד י"ב, בגני הילדים בעיר מסתפקים במעקב אחרי הוראות משרד הבריאות תוך ניסיון להגביר את רמת ההיגיינה בגנים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ל"כל העיר מודיעין" אומרת שני מאור הראל, יו"ר ועד ההורים של ילדי הגנים בעיר כי "הורי ילדי הגנים מוטרדים מהתפרצות הנגיף, אך לא מגלים פאניקה. הנחיות משרד הבריאות ברורות ונותנות מענה לרוב המקרים שצצים. במקרים בודדים בהם עולות שאלות ודילמות בהקשר לבידודים או כיצד לנהוג במקרים מסוימים, ועד הגנים העירוני מסייע באמצעות פנייה לגורמי מנהל החינוך בעירייה שנותנים תשובות מהימנות ומהירות בהתאם להנחיות מוקד משרד הבריאות ומשרד החינוך. ועד הגנים העירוני ערני למצב המשתנה וייסע ככל שיידרש במקרים של בידוד הורים או ילדים בקרב אוכלוסיית הגנים".


שני מאור הראל (צילום: פרטי)

שני מאור הראל (צילום: פרטי)


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אומרת גם חברת ועד הורי הגנים העירוני, ליקול טמסוט, כי "אני לא רואה שיש איזשהו לחץ היסטרי בקרב הורי הגנים. היו הורים שהיינו בקשר איתם מול משרד הבריאות, לגבי השאלה האם הם צריכים להיכנס לבידוד, והעירייה פעלה בקשר ישיר מול משרד הבריאות ובהתאם לזה פעלנו".

מאור הראל ממשיכה ומציינת לטובה את התנהגות ההורים בעיר: "הורי ילדי הגנים בעיר פועלים באופן מופתי ואחראי, וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות המתעדכנות מיום ליום ומועברות להורים באמצעות ועד הגנים העירוני וכך נקפיד שישאר".

מאור הראל מציינת כי "חברת המועצה עדי מן, מחזיקת התיק לגיל הרך, פנתה לגורמים הרלוונטיים בעיריית מודיעין ולמפקחת משרד החינוך בבקשה להנחות את הצוותים החינוכיים להגביר את ההסברה על שמירת היגיינה בקרב ילדי הגנים והצטיידות ואספקה של מתקני חיטוי. כל זאת לנוכח המציאות של התפשטות הנגיף בארץ, בשיתוף ועדכון של ועד הורי גני הילדים והנהגת ההורים העירונית".

מאור הראל מסכמת ואומרת כי הוועד מתעדכן לגבי המצב ומוכן לפעול בהתאם לשינויים: "בהתאם להנחיות המשתנות ובשיתוף הנהגת ההורים בעיר, אנו מקיימים התייעצויות בדבר ההשפעות והשינויים אותם נדרש לבצע בגנים ונפעל בהתאם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר