נעם כנפו ז"ל וספרו (צילום: פרטי)
נעם כנפו ז"ל וספרו (צילום: פרטי)

נעם ממודיעין נפטר בגיל 14, שש שנים אחרי – הוריו מדפיסים את ספרו

נעם כנפו ז"ל ממודיעין היה ילד מחונן ויצירתי שכבר בגיל ילדות כתב סיפורים רבים. שש שנים לאחר מותו הפתאומי, הוריו מגייסים כסף, במימון המונים, להדפסת ספרו: "המטרה שהספר יהיה אצל הכי הרבה אנשים וככה הם יכירו את נעם"

פורסם בתאריך: 5.3.20 13:49

נעם כנפו ז"ל ממודיעין היה ילד מחונן, שבין השאר גם כתב סיפורים רבים. שש שנים לאחר פטירתו, הוריו מנסים להוציא לאור את "הדרך הנכונה" ספר פרי עטו. בשביל זה הם יזמו פרויקט הד-סטארט, בו אנשים יכולים לרכוש את הספר עוד לפני הדפסתו. המטרה: גיוס 65,000 שקלים הדרושים להוצאה לאור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"לפני כמעט שש שנים נעם נפטר בפתאומיות", מספרת, בשיחה עם "כל העיר מודיעין", אמו של נעם ז"ל, סיגל כנפו. "הוא יצא מהבית וחמש דקות אחר כך ובלי שום סימן מקדים הוא התמוטט ברחוב שלנו. ניסיונות ההחייאה שניסו לעשות לא הצליחו להחזיר לו את הדופק ולא הצליחו להחזיר לנו אותו. זה התחיל מסע חיים אחר לגמרי והתמודדות שהיא מאוד קשה וכואבת".



"נעם היה ילד מאוד מיוחד וראינו את זה מגיל אפס, הוא עשה הכול מאוד מוקדם, זחל, הלך ודיבר, הוא היה מאוד סקרן", ממשיכה ומספרת כנפו. "כשהוא גדל היה קשה למורים לסבול שיושב ילד בכיתה וקורא ספר, כי הוא ידע לעבוד בשני ערוצים במקביל. נעם היה מחונן ברמה מאוד גבוהה, אמרו לנו את זה בבית ספר למחוננים  – שיש פה משהו באמת יוצא דופן וככה גם אנחנו הרגשנו. היה לו יכולת להכיל מידע אינסופי, להבין אותו ולהסביר דברים מורכבים בצורה פשוטה. בבית הספר היסודי כל פעם שהמורה הייתה מלמדת על סגנון ספרותי שונה הוא היה מתיישב לכתוב סיפור בסגנון הזה. הוא כתב בכל מיני סגנונות, את הסיפור הראשון שלו הוא כתב כשהיה בכיתה א'. הוא מאוד אהב ספרות וקרא מהר, והיה יכול לקרוא ספר שלם כל יום".


נעם כנפו ז"ל (צילום: פרטי)

נעם כנפו ז"ל (צילום: פרטי)


"כשנעם נפטר, בדקנו מה הוא השאיר אחריו וגילינו כמה אוצרות במחשב שלא ידענו שכתב", מתארת כנפו. "גילינו כמה סיפורים והחלטנו להפוך את הסיפור "הדרך הנכונה" לספר. זה ספר מסע עם מסר על החיים. מסע התבגרות שכל אדם יוצא אליו ומגיע למקום שבו הוא צריך להחליט מה הוא רוצה להיות ואיך. איך אתה עושה את הדרך, ואיך שוקלים את ההחלטות, ועם מי מתייעצים כדי להחליט, ומה עושים כשמגיעים אל היעד. זה ספר מדהים שיכול להתאים לילדים ולמבוגרים וכל אחד יכול לקחת ממנו משהו".


נעם כנפו ז"ל ומשפחתו (צילום: פרטי)

נעם כנפו ז"ל ומשפחתו (צילום: פרטי)


"המטרה של ההד-סטארט הוא להפיץ את הידע של נעם, שהספר יהיה אצל הכי הרבה אנשים וככה הם יכירו את נעם. אנחנו רוצים שאנשים ירכשו את הספר לפני שאנחנו מדפיסים אותו, החלום הוא למכור 1000 ספרים, כדי שנרגיש שהנגיעה של נעם היא כמה שיותר רחבה".

אתר ההד סטארט – https://katzr.net/a498fe


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת מודיעין

    לא הכרתי את נועם ולא מכירה את הוריו אבל זוכרת את המקרה. קראתי אז כתבה בעיתון על מותו הטרגי ועל הילד החכם והמיוחד שנועם היה וגם על כך שהיה בחוג מבוכים ודרקונים. נועם הזכיר לי את בני, שהוא בן גילו של נועם, בהרבה מובנים: החוכמה הסקרנות ואפילו המראה ובזכות פועלו של נועם רשמתי את בני לחוג מבוכים ודרקונים. בני אהב מאוד את החוג ונשאר שם שנים רבות עד גיוסו לצה"ל… אז תודה להוריו של נועם ובוודאות ארכוש את הספר. בהצלחה רבה לכם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר