היערכות לקראת הקורונה, אייל כהן (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, רד פיצ'רסקי)
היערכות לקראת הקורונה, אייל כהן (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, רד פיצ'רסקי)

בהלת הקורונה | יו"ר הנהגת ההורים ל"כל העיר מודיעין": "ההורים חוששים, אבל חשוב שלא תהיה פאניקה"

בעקבות החשש כי תלמידים ברחבי הארץ נחשפו לתיירים שנדבקו בקורונה - יו"ר הנהגת ההורים במודיעין אייל כהן אומר ל"כל העיר מודיעין: "לא נתנגד להשעיית המשלחות לפולין, אי אפשר לקחת אחריות על חשיפה של ילדים לחולים"

פורסם בתאריך: 25.2.20 08:00

בעקבות התפרצות הקורונה בישראל – שהובילה לשליחתם של תלמידים ברחבי הארץ לבידוד, אומר הבוקר אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין בשיחה עם "כל העיר מודיעין", כי "ההורים חוששים, אבל חשוב שלא תהיה פאניקה. בהתאם לכל הנחיה שנקבל ממשרד הבריאות או ממשרד החינוך – נכנס את מי שצריך, נגבש החלטה ונודיע להורים מה עושים. אנחנו נהיה כפופים להנחיות משרדי החינוך והבריאות, ונתמוך בהורים ובתלמידים. כרגע הכל ממשיך כרגיל, אנחנו בשיגרה ואין שום הנחיות מיוחדות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


כפי שפורסם, בשבוע האחרון נשלחו לבידוד בבתיהם קרוב ל-200 תלמידים מבתי ספר בבאר שבע, קרית חיים ועפולה, לאחר שטיילו באתרים בהם היו גם המבקרים מקוריאה הדרומית, שאובחנו כחולים בנגיף הקורונה. לדברי כהן, אם יתגלה הנגיף בקרב תלמידים בבתי הספר במודיעין הם יקבלו גיבוי ותמיכה מהנהגת ההורים. "אם יתגלה שיש מקרה קורונה באחד מבתי הספר, נתנהל בהתאם להנחיות שנקבל וניתן את כל התמיכה האפשרית, אבל אנחנו לא שם".

בעקבות הפרסומים על התפרצות הנגיף היה נדמה כי הורים יחששו לילדיהם אך לדברי כהן החשש מוגבל: "בקבוצות ההורים כמעט ולא מדברים על זה, חוץ מכתבות שנשלחות בנושא. זה לא שהילדים שלנו היו בחו"ל ויכולים להידבק, אם זה יתחיל להתפשט יהיו הנחיות אחרות. כולם מבינים שכרגע זה ברמה של להקשיב לתקשורת ולמה שקורה ולהמתין להנחיות".


אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)

אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)


בתחילת השבוע, הודיע משרד החינוך על השעיית משלחות בתי הספר לפולין עד תחילת חודש מרץ. בתקופה זו תוכננו 29 משלחות הכוללות 3,000 תלמידים. "לא נתנגד להשעיית המשלחות לפולין, אי אפשר לקחת אחריות על חשיפה של ילדים לחולים", אומר כהן. "אם חס וחלילה יקרה משהו אף אחד מאיתנו לא יוכל להגיד 'התנגדתי ולכן זה קרה'. אני לא יכול להגיד אם זה צעד קיצוני, מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא יודעים מה עומד מאחרי זה, אין לנו את המידע. יכול להיות שלוקחים משנה זהירות ויכול להיות שזה יותר מזה. לדעתי זה לא קשור לפולין, זה קשור לקבוצות אחרות שמגיעות לפולין ממדינות אחרות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב

    חשוב לא לטייח ולתבוע את המדינה שהפקירה וסיכנה אותנו כשפתחה את שעריה לקורונה
    כעת התלמידים שלנו בבידוד חובה להגיש תביעת ענק יצוגית
    איפה עורכי דין הגונים שיעשו דין ל"נאורים"

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר