הרקדנים הצעירים (צילום: רינת וידס, הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)
הרקדנים הצעירים (צילום: רינת וידס, הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)

קבוצת "דאנס קונטיננטל": הנערים והנערות ממודיעין שמתחרים בריקודים סלוניים

הנערים והנערות בבית הספר "דאנס קונטיננטל" במודיעין מעדיפים לבלות את זמנם בריקוד ולזכות בתארים ארציים ובינלאומיים: "אנו שואפים למקום ראשון גם אם זה דורש כאבי שרירים, דמעות והשקעה מהזמן האישי"

פורסם בתאריך: 14.2.20 07:49

"דאנס קונטיננטל" – קבוצת הנוער בריקודים סלוניים ולטיניים, שפועלת במודיעין, מייצגת את העיר במגוון תחרויות בארץ ובעולם. מחר, שבת, 15.2, ישתתפו הרקדנים הצעירים בתחרות ריקודים סלוניים – "פסטיבל מודיעין". התחרות היא אחת התחרויות הגדולות בארץ בתחום הריקוד הסלוני ומתקיימת מזה 8 שנים. "טובי הרקדנים בארץ יגיעו למודיעין להראות את המיומנות שלהם על רחבת הריקודים" מספרים אירה ואבי צור, מנהלי "דאנס קונטיננטל", ל"כל העיר מודיעין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הריקודים הסלוניים מבוצעים בזוגות, אחד מזוגות הרקדנים, היום בני 12 ו-13, רוקדים כבר מגילאי 5 ו-4. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אומרת הרקדנית הצעירה "התחלתי לרקוד בלט בגיל 3, אבל אפילו בגיל הזה נמשכתי לריקודים סלוניים. אני זוכרת שהיה יריד חוגים בקניון, וכשעלו רקדני הסלונים אהבתי נורא את השמלות והנעליים. הצבעתי ואמרתי 'את זה אני רוצה'. בסופו של דבר, התחלתי לרקוד ריקודים סלוניים בגיל חמש".


הרקדנים הצעירים (צילום: הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)

הרקדנים הצעירים (צילום: הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)


הרקדנים הצעירים מספרים על שגרת האימונים "אנחנו מתאמנים כל יום בשבוע, בין שעתיים וחצי לארבע שעות ביום. האימון מתחיל באימון כושר ובגמישות, שכן הריקוד דורש מאמץ פיזי גבוה, וממשיך בביצוע הריקוד שבסופו ישנן הערות וביקורת על הביצוע".

הזוג מספר על מגוון ההישגים של הרקדנים: "אנחנו מופיעים בתחרויות בינלאומיות בחו"ל, וגם במופעים ביום העצמאות ובחנוכה, על הבמות במודיעין. הנבחרת זכתה וזוכה להישגים טובים בישראל ובחו"ל. בתחרויות אנו שואפים למקום ראשון גם אם זה דורש כאבי שרירים, דמעות, וכמובן הרבה מאוד השקעה מהזמן האישי".


הרקדנים הצעירים (צילום: הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)

הרקדנים הצעירים (צילום: הורי המועדון, דאנס קונטיננטל)


הרקדנית הצעירה אומרת כי הערך העיקרי בקבוצה הוא החיבור החזק בין הספורטאים: "אני אוהבת את החיבור בין הרקדנים בנבחרת, הרבה מהם הפכו לחברים גם מחוץ לריקודים. בנוסף אני אוהבת את העידוד שיש בין זוג לזוג. בתחרויות, כשזוג רוקד, שאר הנבחרת מעודדת אותו, זה לא מובן מאליו שיש חיבור כזה".

זוג נוסף מוסיף ומספר על ערכי הנבחרת "התמדה ועקביות – בהגעה לאימונים ובהשתתפות בכל הפעילויות בכדי להשתפר. בנוסף אפשר לראות את המאמץ וההשקעה – בלמידה, בחזרות ובאימונים. גם כשזה לפעמים בשעה מאוחרת, לא מוותרים".


הרקדנים הצעירים (צילום: רינת וידס)

הרקדנים הצעירים (צילום: רינת וידס)


הזוג מספר סיפור שלא ישכחו: "חווית התחרות הבינלאומית הראשונה שלנו, שהתקיימה בסלוניקי, יוון. לפני התחרות היינו בהתרגשות רבה בגלל המעמד והאווירה התחרותית, כרקדנים המייצגים את המועדון ואת ישראל. הייה לנו ציפייה גדולה מעצמינו ושמחנו ליהנות על הרחבה. בסוף התחרות התרגשנו לגלות שהצלחנו והגענו למקום הראשון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר