חלק מהתרומות שהתקבלו (צילום: פרטי)
חלק מהתרומות שהתקבלו (צילום: פרטי)

קורע לב: ילד בן 5 הגיע בלבוש מוזנח לגן – תושבי מודיעין נרתמו לעזור למשפחתו

ילד בן 5 הגיע בפיג'מה לגן, לאחותו בת ה-9 אין אפילו מעיל - תושבי מודיעין נענו לקריאה של אשת החינוך ונרתמו בכל הכוח לעזור למשפחה קשת היום

פורסם בתאריך: 3.2.20 11:30

עצוב ומרגש: בעקבות פוסט של אשת חינוך בפייסבוק על ילד בן 5 שמגיע לגן הילדים בלבוש מוזנח – תושבי מודיעין תרמו למשפחתו שפע של בגדים. "אמא של תלמיד שלי סיפרה בדמעות שאין לילדיה בגדי חורף בכלל", כך תיארה אשת החינוך בפוסט שקיבל עשרות תגובות.

מ' מאזור מודיעין, שמלמדת בגני חינוך מיוחד במרכז הארץ, מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי היא הבחינה שהילד סובל מהזנחה עוד בקיץ, וכעת, כשהחורף בעיצומו, היא יצאה במבצע נוסף לדאוג לילד, ולאחותו בת התשע, ללבוש חם וחורפי. גם הפעם תורמים תושבי מודיעין הרבה מעבר לצרכים של אותה המשפחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"לפני כמה חודשים שמתי לב שיש ילד שמגיע לגן לבוש בפיג'מה", מתארת מ' בשיחה, "ולפעמים הוא היה לבוש בבגדים מלוכלכים או בבגדים במידה לא מתאימה ואפילו היה חסר לו, לפעמים, גם תחתונים או גרביים. אני מכירה קצת את הבית ושמעתי מהגננות, והבנתי שזה בית עם קשיים. פרסמתי בקבוצה של אימהות ממודיעין והיתה היענות מטורפת, עשרות רבות של משפחות ממודיעין התנדבו לתת ולתרום. כשהם קיבלו את הבגדים הם התרגשו ושמחו מאוד".

"בשבוע שעבר האמא של הילד ניגשה אלי ושאלה אותי האם אני יכולה לארגן להם בגדי חורף, במיוחד לבת שלה, שאין לה אפילו מעיל", ממשיכה ומספרת מ'. "היא אמרה שהיא הולכת גם בחורף עם בגדים דקים ומעירים לה בית הספר. גם הבן שלה, שקיבל בגדי קיץ מתושבי מודיעין הנדיבים, לא היה מצויד לחורף. זאת הסיבה שפרסמתי עוד פוסט. כמו בפעם הקודמת היתה היענות מאוד גדולה ואנשים הציעו לעזור, להביא ולמסור עוד דברים. הם הציעו להביא גם ספרים ומשחקים והציעו באמת את כל מה שיש להם. אני מתחילה איסוף של ציוד ובקשתי מבן זוגי, שיש לו עגלה גדולה, שיעזור לי. זה בגלל שראיתי שהיקף התרומות הוא ענקי והרבה מעבר למה שמשפחה אחת צריכה ולכן אעביר את התרומות לעוד משפחות. אני עובדת בגני ילדים ומה שמתאים לילד הזה יתאים גם לעוד הרבה ילדים שצריכים".


חלק מהתרומות שהתקבלו (צילום: פרטי)

חלק מהתרומות שהתקבלו (צילום: פרטי)


"ההיענות על הפוסט האחרון הייתה גדולה מאוד" אומרת מ'. "היו עשרות משפחות שפנו והציעו תרומות וביקשו שאבוא כי הם ארזו כבר חבילות גם לילדה וגם לילד. היתה פשוט הצפה של פניות. אני רואה איך אנשי מודיעין טובים ונדיבים. זה מאוד משמח ומאוד מרגש לראותיי היענות כזו. אני מגלה שתושבי העיר מלאי חמלה ורצון טוב ומתגייסים בשעת הצורך, זה מחמם את הלב ומרגש. זה נראה לי משהו אופייני במיוחד לתושבי מודיעין, למרות התלונות והמרמורים הקטנים, כשצריך אותם אז לכולם יש המון רצון טוב ונתינה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. חמדה כהן

    בואו נשים את הדברים על השולחן. איך משפחה עם קשיים ממשיכה לגור במודיעין? עיר עם תנאי מחייה קשים למשפחות עם קשיים, במיוחד כשמדובר על עלויות הדיור הגבוהות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר