מכונית עם צמיגים מנוקבים, צמיג שנוקב (צילום: פרטי)
מכונית עם צמיגים מנוקבים, צמיג שנוקב (צילום: פרטי)

תופעת ניקוב הצמיגים ברחוב עמק האלה נמשכת: קב"ט עיריית מודיעין נפגש עם הדיירים

בהמשך לפרסום בתחילת השבוע ב"כל העיר מודיעין" - תופעת ניקוב הצמיגים ברחוב עמק האלה נמשכת. הדיירים נפגשו השבוע עם קב"ט העירייה: "אנחנו מתוסכלים, זה פוגע לנו בתחושת הביטחון"

פורסם בתאריך: 29.1.20 08:05

התפתחויות חדשות בתופעת הוונדליזם וניקוב הצמיגים ברחוב עמק האלה במודיעין. התופעה המטרידה ממשיכה להכות בתושבים ובמקביל נפגש מנהל אגף הביטחון בעירייה, שמוליק כהן, עם דיירי הבניינים שנפגעו.

בתחילת השבוע פורסם ב"כל העיר מודיעין" על התופעה המטרידה. דיירים מרחוב עמק האלה סובלים מוונדליזם ופגיעות חוזרות ונשנות כלפי צמיגי מכוניות חונות השייכות להם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


לטענת התושבים התופעה נמשכת כבר חודש, בו היו לפחות חמישה מקרים שונים של ריקון אוויר וניקוב צמיגים, בחניון שמתחת לבניינים בהם הם גרים וכן ברכבים החונים ברחוב הצמוד לבניינים. השבוע, אחרי הפרסום ב"כל העיר מודיעין", התעוררו כמה מדיירי הרחוב אל צמיגי רכבים מרוקנים ואף מנוקבים.


רכב עם שני צמיגים מנוקבים (צילום: פרטי)

רכב עם שני צמיגים מנוקבים (צילום: פרטי)


התושבים מספרים כי הם נפגשו ביום ראשון, 26.1, עם מנהל אגף הביטחון בעירייה, שמוליק כהן. לטענתם הוא אמר להם כי העירייה אינה יכולה להציב מצלמות בחניון מכיוון שמדובר בשטח פרטי.

"אנחנו מתוסכלים, זה פוגע לנו בתחושת הביטחון, אשתי מפחדת לצאת בערב לזרוק את הזבל כי מי שעושה את זה מסתובב עם חפץ חד". מספר ל"כל העיר מודיעין" דייר באחד הבניינים ברחוב עמק האלה. "הצמיגים של הרכבים שלי נוקבו השבוע פעמיים, זה קורה בחודש האחרון בחניון באופן אקראי, הם בוחרים חמישה רכבים מתוך עשרה ומפנצ'רים להם את הצמיגים. זה התחיל בתחילת החודש בהורדת אוויר ובלי נזק ולפני שבועיים זה הפך לתופעה של ניקוב צמיגים. הבעיה היא שדוקרים את הצמיג מהצד וכבר אי אפשר לתקן וצריך לקנות חדש. השבוע הבחנתי ששני הצמיגים שלי מפונצ'רים, היו עליהם סימני ניקוב של מברג".


צמיג שנוקב (צילום: פרטי)

צמיג שנוקב (צילום: פרטי)


"אתמול בלילה הגיעה שמוליק, מנהל האבטחה של העירייה" ממשיך ומספר הדייר. "כשהוא הגיע הוא ראה שאין אף רכב בחניון כי כולם מחנים בחוץ מפחד מהניקובים. גם אני החניתי בחוץ. שמוליק אמר שהנושא בטיפול ויש שיתוף פעולה עם המשטרה והבילוש. ביקשנו ממנו להתקין מצלמות והוא אמר שהוא לא יכול להתקין בחניון כי זה שטח פרטי, הוא המליץ לנו להתקין מצלמות באופן פרטי. בקשנו ממנו שלפחות תהיה מצלמה ברחוב והוא אמר שהוא לא הולך להתקין מצלמות שישמשו אותנו. שמוליק אמר שהוא נפגש היום עם מנהל תחנת המשטרה ובודקים אפשרות לפגישה גם עם נציגי הבניין".

"זה ממש לא נעים בכיס", מוסיף ואומר הדייר. "כל צמיג עולה 500-400 שקלים, יכול להגיע גם ל-700 שקלים, אבל מהתסכול עברתי לקנות צמיגים סינים זולים יותר למרות שאמרו לי בפנצ'ריה שהם לא הכי בטיחותיים. אין לי מושג מי עושה את זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר