החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)
החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)

ונדליזם ברחוב עמק האלה במודיעין: ניקוב צמיגים לעשרות כלי רכב

דיירים ברחוב עמק האלה במודיעין מתלוננים כי בחודש האחרון הושחתו הצמיגים של רכביהם. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 26.1.20 09:08

עשרות דיירים ברחוב ברחוב עמק האלה מתלוננים כי בחודש האחרון ניקבו את צמיגי כלי הרכב שלהם מספר פעמים. התושבים מספרים כי הם פנו למשטרה וזו ניסתה לתפוס את החשודים, אך ללא הצלחה. משטרת ישראל פתחה בחקירה אולם, כאמור, עד כה לא נלכדו חשודים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"אנחנו סובלים כבר חודש ימים – זה קרה כבר שלוש פעמים",  מספרת ל"כל העיר מודיעין" לימור קריגל, תושבת אחד הבניינים שגם מכוניתה נפגעה מוונדליזם. "כל פעם פוגעים במספר של בין חמישה לשבעה רכבים החונים בחניון שלנו בבניין וכל פעם הזמנו את המשטרה. לי בפעם הראשונה והשנייה הוציאו אוויר בצמיג אחד. בפעם השלישית הורידו בשני צמיגים. באירוע האחרון לא רק הורידו אוויר אלא אפילו פינצ'רו לאחד מהדיירים את הצמיג. כמו שאני סבלתי כך גם עוד דיירים מהבניין סבלו. אני במקרה הולכת לעבודה ברגל ולא משתמשת ברכב בבוקר אבל יש תושבים שצריכים את הרכבים שלהם בבוקר והם נתקעו".


החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)

החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)


"כל פעם היינו כל הדיירים נפגשים למטה כשהצמיגים מרוקנים וניפחנו בחזרה את הצמיגים עם קומפרסור", ממשיכה ואומרת קריגל. "כל הזמן חשבנו מי יכול לעשות את זה וחיכינו ביחד עד שהמשטרה הגיעה. חלק מהדיירים פתחו תלונות במשטרה. הבנתי מתגובות בפייסבוק שזה לא קורה רק אצלנו אלא בעוד כמה רחובות בעיר אז אולי באמת צריך להיות לזה טיפול עירוני".

"זה מאוד מעצבן ואני בטוחה שאם הייתי צריכה את הרכב לעבודה הייתי ממש ממש מתעצבנת" מוסיפה ומספרת קריגל. "את הדיירים שהיו צריכים את הרכב בבוקר זה מאוד מאוד הרגיז ופגש אותם במקום מאוד לא נעים. יש לנו דייר אחד שצריך לנסוע מידי פעם לטיפולים בבית חולים והמכונית שלו נפגעה. הזמנו את המשטרה כל פעם וכל פעם היא הגיעה. אני יודעת שהמשטרה העמידה רכב בחניון והם ישבו שם כל הלילה אבל אני לא יודעת אם הם עשו עוד משהו חוץ מזה. אנחנו ממש לא יודעים מה המניע לעשות את זה, חשבנו על זה ולא מצאנו משהו הגיוני".


החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)

החניון ברחוב עמק האלה (צילום: רוני שאער)


"זו תופעה ממש מוזרה" אומר ל"כל העיר מודיעין" רוני שאער, יו"ר ועד הבית של אחד הבניינים שנפגעו. "אני מחנה בחניון שלנו כל השנים – כבר 19 שנה, ופתאום מרוקנים לנו בחניון את הצמיגים. אנחנו כבר לא מחנים בחניון את המכוניות אלא בחוץ. הלכנו גם למשטרה והתלוננו, זה קרה בחודש הזה שלוש פעמים. לי יש רכב חדש ושלוש פעמים ראיתי שפגעו לי בגלגלים. אני אדם נכה ואני צריך ללכת לבית החולים בבוקר, אני יורד ורואה שאין לי אפשרות לנסוע ברכב. מה אני אעשה? מי יחליף לי צמיגים? אני לא יכול להחליף לבד. הגשתי תלונה במשטרה והם באו וישבו לילה אחד עד הבוקר וזהו. אין  לי מה לעשות, אני יורד שלוש – ארבע פעמים בלילה כדי לבדוק את החניון".

"כשאני רואה את הרכב ככה, ההרגשה שלי מאוד רעה ואני ממש בוכה", ממשיך ומספר שאער. "זה רכב חדש ולהחליף צמיג עולה 700 שקל. אני כבר לא יודע מה לעשות. היה לי מקרה שהייתי צריך לנסוע לבית החולים ולא היה לי רכב, התקשרתי לבית חולים כדי לבטל את התור. הדיירים לא מבינים בשביל מה הם משלמים על שמירה אם אין כאן ביטחון. הרשות העירונית והמשטרה צריכות לטפל בזה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "הנושא מצוי בחקירה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


 

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. אתי

    מה החוכמה שהניידת נמצאת בחניו? ייראו ניידת וייעלמו. צריכים לעשות עבודת שטח 24/7 ללא ניידת !!

  2. שוטרים לא אמינים

    המשטרה תסגור את התיק
    עסוקים בלהתחבא מאחורי העצים בעמק איילון לחפש דוחות מאשר באמת לעצור עבריינים
    פרצו לנו תרכב ומה שקיבלנו מהמשטרה חוסר עניין לציבור

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיקר שאנחנו משלמים כל חודש קרוב למאתיים שקלים שמירה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר