הצילום הזוכה של מעיין ניר בתחרות ילד.טבע.עיר 2019 (צילום: מעיין ניר)
הצילום הזוכה של מעיין ניר בתחרות ילד.טבע.עיר 2019

תחרות הצילום ילד.טבע.עיר במודיעין חוזרת

החברה להגנת הטבע ועיריית מודיעין מקיימות זו השנה הרביעית את תחרות הצילום "ילד.טבע.עיר", שבה יכולים להשתתף ילדים ובני נוער בעיר מכיתה א' עד י"ב. איך נרשמים? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 20.1.20 13:56

תחרות הצילום במודיעין ילד.טבע.עיר יוצאת לדרך בפעם הרביעית. העירייה בשיתוף עם החברה להגנת הטבע יקיימו את תחרות הצילום , שבה יכולים להשתתף כל ילדי ובני הנוער מהעיר מכיתה א' עד י"ב. בימים אלה מופץ בבתי הספר קול קורא המזמין להשתתף בתחרות.

בעירייה מסבירים כי "מטרת התחרות להפגיש ילדים ובני נוער עם הטבע העירוני ולצלם תמונות מיוחדות של נקודות המפגש הללו שבין הטבע לעיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בחברה להגנת הטבע מדגישים כי מדובר בטבע הפראי הקיים כמו צמחי בר או חיות בר. רגעים ונקודות השקה אלו, יתועדו מבעד לעדשת המצלמה של הילדים כפי שנעשה בשנים קודמות באופן מעורר התפעלות והשראה.

הצילומים שייבחרו על ידי ועדת היגוי יוצגו בהמשך בתערוכה במסגרתה, יוכלו תושבים להצביע לצילום החביב עליהם באתר העירייה, בין התאריכים 20.3 עד 28.3. שלושת הצילומים הזוכים במקומות הראשונים, יזכו בפרסים: טיול כיתתי מודרך לבתי הספר היסודיים או סדנת צילום בטבע בסמארטפונים לתלמידי העל יסודי.

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין בחברה להגנת הטבע, מוסרת כי "העיר מוקפת אתרי טבע מרהיבים מסביבה ובתוכה. מטרת התחרות היא לעודד את ילדי העיר לצאת אל הטבע, להתבונן, להתפעל, ולצלם את הרגעים הקטנים המיוחדים בעיניהם. החיבור אל הטבע יוצר ילדים שמחים יותר, פעילים יותר, חברותיים יותר. אנחנו מזמינים את כל ההורים והמורים לעודד את הילדים לקחת חלק בתחרות. עצם ההשתתפות חשובה. ובנוסף, הזוכים במקומות הראשונים יקבלו טיול כיתתי מודרך לילדי בתי הספר היסודיים, או סדנת צילום טבע בסמארטפונים לילדי העל-יסודי. הפרסים בחסות החברה להגנת הטבע".

מחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר מויש לוי (שחר עושים חינוך): "זכינו לגור בעיר מודרנית המוקפת באתרי טבע, יערות, צמחים ועוד. השילוב הנהדר הזה הוליד בשלוש השנים האחרונות צילומים נפלאים של ילדים ונוער, שהצליחו לבטא בתמונות את היופי של הטבע העירוני. אני קורא לילדים ולנוער לצאת אל העיר ואל הטבע וליהנות מהמקום בו אנו חיים, ותוך כדי גם לתעד את החיבור הזה באמצעות צילומים שישלחו לתחרות".

כל משתתף ישלח תמונה אחת בלבד עד ליום 9.3 למייל [email protected] , עם שם הצלם, שכבת הגיל ובית הספר בו הוא לומד. (ניתן לגשת לתחרות גם דרך בית הספר וגם באופן פרטי).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר