ראש העיר חיים ביבס, שר החינוך רפי פרץ (צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות, מארק ישראל סלם)
ראש העיר חיים ביבס, שר החינוך רפי פרץ (צילומים: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות, מארק ישראל סלם)

התגובה של ראש העיר חיים ביבס לדבריו של השר רפי פרץ: שיעור בסובלנות – גם במודיעין

שר החינוך רפי פרץ אמר בראיון בסוף השבוע, שעורר סערה כי "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה"; בתגובה - ראש העיר חיים ביבס, בדומה לראשי עיר נוספים ברחבי הארץ, הורה לפתוח את יום הלימודים בבתי הספר בשיעור בסובלנות

פורסם בתאריך: 12.1.20 08:43

גם בבבתי הספר במודיעין-מכבים-רעות פתחו את הבוקר, ראשון, 12.1, בשיעור בסובלנות – זאת בתגובה לדבריו של שר החינוך רפי פרץ בראיון בסוף השבוע שהתפרסם בידיעות האחרונות.

בראיון עם שר החינוך פרץ הוא עורר סערה כשאמר "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה", וזאת בתשובה לשאלה כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה נולד עם נטייה מינית שונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הראשון שהורה לפתוח את הבוקר בשיעור בסובלנות בבתי הספר, בתגובה לראיון, היה כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן. אליו הצטרפו ראשי ערים נוספים, ביניהם גם ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס. "קראתי במהלך סוף השבוע את הראיון עם שר החינוך ואני מצר על התבטאויותיו וחושב שטוב יהיה אם יחזור בו מדבריו", כתב ביבס בדף הפייסבוק שלו. "מודיעין מכבים רעות היא עיר פלורליסטית, המאפשרת לכל אדם לחיות את חייו כראות עיניו וזאת מתוך מדיניות של קבלה והכלה של כלל האוכלוסיות המתגוררות בה ומתן סיוע וקידום צרכים של האוכלוסיות שונות, ללא קשר לזהות שלהן או למגדר שלהן".

ביבס הוסיף וכתב כי "עם צאת השבת הנחיתי את ראש מינהל החינוך שלנו, כי תנחה את כל מנהלי בתי הספר בעיר להקדיש את תחילת יום הלימודים מחר לטובת שיח פתוח בין התלמידים ולהדגיש, כי אחד הערכים החשובים ביותר במערכת החינוך שלנו הוא ערך השוויון בין אדם לאדם – כל יום כל היום, כך היה וכך יהיה גם בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר