סניף בני עקיבא רע"ם במודיעין (צילום: סניף רעם)
סניף בני עקיבא רע"ם במודיעין (צילום: סניף רעם)

תנועת בני עקיבא במודיעין – שלושה סניפים, כ-700 חניכים וחניכות

בבני עקיבא במודיעין מספרים כי הערכים לא מסתיימים רק בסיסמת התנועה "תורה ועבודה": "יש גם ערכים של התנדבות והשפעה על הקהילה והמדינה שלי, נתינה ואהבה לזולת"

פורסם בתאריך: 7.12.19 11:07

לתנועת הנוער "בני עקיבא" שבמודיעין חברים למעלה מ-700 צעירים וצעירות, בשלושה סניפים שונים. בתנועה חברים בני נוער מכיתה ג' ועד כיתה י"ב – חניכים, ומדריכים.

מדריכה בתנועה, בת 17, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי היא הצטרפה לבני עקיבא כשתגוררה בארה"ב, כשהיתה בכיתה ג'. "התחלתי להיות חניכה בבני עקיבא בכיתה ג' כשהמשפחה שלי היתה בשליחות באטלנטה", היא מציינת. "כשחזרנו לארץ למודיעין ישר הצטרפתי לסניף, אז הייתי  בכיתה ו'. ההורים שלי והאחים שלהם עלו מאנגליה בזכות תנועת 'בני עקיבא העולמית' ולכן מדברים אצלנו במשפחה המון על בני עקיבא, ותמיד יש אווירה כזו של בני עקיבא במשפחה. ידעתי שאני רוצה להיות חלק מהתנועה ברגע שאוכל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בני עקיבא היא תנועת הנוער הציונית-דתית הגדולה בישראל, וחברים בה למעלה מ-60,000 חניכים וחניכות ב-360 סניפים ברחבי הארץ. סיסמת התנועה היא "תורה ועבודה", והיא מבטאת את הקשר שבין חניכי התנועה לתורה, לעם ולארץ, כך מצייים בתנועה.


סניף בני עקיבא במודיעין (צילום: סניף רע"ם)

סניף בני עקיבא במודיעין (צילום: סניף רע"ם)


המדריכה מספרת כי "בתנועה יש גם ערכים של התנדבות והשפעה על הקהילה והמדינה שלי, ערכי נתינה ואהבה לזולת ויש עוד אינספור ערכים. אני ממש אוהבת את כל הערכים שהתנועה דוגלת בהם, תורה ועבודה זה רק הבסיס. כל הערכים שלמדתי במשך השנים כחניכה יישמתי אותם בתפקידיי השונים בתנועה. אני ממש מתחברת לערכים ומאמינה שצריך לנהוג על פיהם ביום יום שלנו. לשמש לחניכי הסניף דוגמא אישית של התנדבות ועשייה, לימדנו אותם את חשיבות ההתנדבות והנתינה לזולת. הרעיון של צוות נחשון הוא ליישם את כל הערכים של בני עקיבא שלמדנו בתור חניכים ולפעול למימוש הערכים האלו למען הקהילה".


סניף בני עקיבא במודיעין (צילום: סניף רע"ם)

סניף בני עקיבא במודיעין (צילום: סניף רע"ם)


מדריך נוסף בתנועה, בן 17, שחבר בבני עקיבא מכיתה ד', אומר כי גם הוא תמיד ידע שיהיה חלק מהתנועה, "אבא שלי עובד כמזכ"ל בני עקיבא העולמית. היה לי תמיד ברור שאצטרף לתנועה, לזה חינכו בבית". במקביל להכרה ביתרונות הרבים שיש בבני עקיבא, אביקסיס חושב שיש לתנועת הנוער אתגרים שעדיין לא עמדה בהם "בני עקיבא חרטה על דגלה 'להיות תנועה של עם'. לאדם שפועל בתנועה במשך 10 שנים לא תמיד ייצא להפתח למגזרים השונים בעם. זה נקודה שצריך להשתפר בה".

המדריך מוסיף ומספר כי "הדבר שאני הכי אוהב בתנועה הוא תחושת המשפחתיות שעוטפת אותך כבר מגיל קטן בסניף ועד הגילאים הבוגרים יותר. סניף בני עקיבא הוא הבית השני שלך, הוא תמיד יהיה שם בשבילך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר