קשיש, קשישה, קשישים, קשישות (צילום אילוסטרציה: אי.פי)
(צילום אילוסטרציה: אי.פי)

הופסקה פעילות העמותה למען הקשיש במודיעין

בשל קשיים כלכליים העמותה "למען הקשיש" הפסיקה היום, ראשון, את פעילותה במודיעין. עיריית מודיעין הודיעה כי היא תמשיך את הפעילות העירונית עבור אוכלוסיית הגיל השלישי בעיר

פורסם בתאריך: 1.12.19 13:57

העמותה "למען הקשיש", שתמכה ועזרה לאוכלוסיית הגיל השלישי במודיעין הודיעה החל מהיום, ראשון, 1.12, על הפסקת הפעילות, זאת על רקע קשיים כלכליים.

בתגובה להודעת העמותה על הסגירה הנחה ראש העיר חיים ביבס את הגורמים המקצועיים בעירייה להיכנס לנעלי העמותה ולהמשיך להפעיל את מגוון הפעילויות שבהם תמכה העמותה באוכלוסיית הקשישים בעיר. בעירייה מציינים כי בימים הקרובים תעדכן העירייה את הגורמים בתוכניות השונות לגבי מועד חידוש הפעילות. כבר החל מהיום תחלק העירייה מזון חם לביתם של קשישים שנזקקים לכך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בהודעה שהוציאה העירייה נכתב בין השאר כי "כללי המינהל התקין אינם מאפשרים לעירייה להפעיל את העמותה ולקחת אחריות על עובדיה. יחד עם זאת, מאחר והעירייה רואה את טובת אוכלוסיית העיר אשר נעזרה בשירותי העמותה לנגד עיניה, היא החליטה כי היא זו שסייע לאוכלוסייה הנעזרת בשירותי העמותה, באופן ישיר או באמצעות גוף שייבחר על ידה. בכוונת העירייה להתארגן בלוח זמנים הקצר ביותר על מנת לאפשר לאוכלוסייה להמשיך וליהנות מאותה פעילות כפי שנעשו בעבר. העירייה תעדכן את הגורמים בתכניות השונות לגבי מועד חידוש הפעילות. העירייה מודה לעמותה ועשרות המתנדבים שפעלו בתוכה, על תרומתה לקהילת הקשישים בעיר ועל עשייה ענפה במשך שנים. העירייה תשמח כי מתנדבים שפעלו בעמותה ימשיכו לבצע את פעולות ההתנדבות גם בהפעלה המחודשת".


עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)

עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: יפעת ראובן)


למעשה, העמותה זכתה במכרז של העירייה להפעיל מגוון פעילויות לטובת האוכלוסייה המבוגרת החל משנת 2016. בעירייה מספרים כי לפני כשנה עדכנה העמותה כי היא נמצאת בקשיים המאיימים על המשך תפקודה. הנהלת העמותה החליטה להמשיך בפעילות ובמקביל להחלטה זו גם בוצעו שינויים בהנהלת העמותה, כאשר בעלי תפקידים וחברי הנהלה ישנים עזבו ובמקומם נכנסו חברות וחברים חדשים. ההנהלה החדשה אשר בחנה את המצב בו נמצאה העמותה מצאה כי העמותה נמצאת בגרעון של מאות אלפי שקלים אולם האמינה ביכולותיה לייצר, בעזרת ניהול נכון ובעזרת ייעול המערכת הבראה כלכלית שבתוך שנה תכסה את הגירעון ותאפשר לשפר ולהוסיף פעילויות למען האזרחים הוותיקים".

תכנית ההבראה לא הביאה לתוצאות ובשבוע שעבר נמסרה ההודעה שכל הנהלת העמותה התפטרה ועל הפסקת מתן השירותים שסיפקה לאזרחם הוותיקים. בשבוע שעבר החלה העירייה בהגשת בקשות להצעות מחיר לקבלת שירותים לטובת המשך התמיכה בקשישים.  עם השלמת הצעות המחיר הנוספות יחזרו לפעול גם יתר הפעולות. עדכונים נוספים יימסרו לאזרחים הוותיקים באמצעות האגף לשירותים חברתיים וכן באתר העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר