התלמידים הזוכים, רכזת מגמת הדיפלומטיה יונה סאסי ומנהל בית הספר שגיב אלבז (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
התלמידים הזוכים, רכזת מגמת הדיפלומטיה יונה סאסי ומנהל בית הספר שגיב אלבז (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חזק בדיפלומטיה: תיכון יחד במודיעין קטף ארבעה פרסים בתחרות בינלאומית

משלחת של התיכון חזרה מתחרות של מודל האו"ם באוקספורד, אנגליה, עם הישגים דיפלומטיים מרשימים. מנהל בית הספר שגיב אלבז: "חוויה בלתי נשכחת ומעוררת השראה"

פורסם בתאריך: 27.11.19 12:47

משלחת תלמידים ותלמידות של תיכון "יחד" במודיעין קטפה ארבעה פרסים מרשימים בתחרות עולמית של מודל האו"ם שנערכה באנגליה. התלמידים חזרו בשבוע שעבר מאוקספורד, עם הישגים דיפלומטיים מרשימים.

בבית הספר מספרים כי "במשך שלושה ימים, באנגלית רהוטה וקוד לבוש מהודר, התכנסו מאות תלמידים מ-19 מדינות שונות ודימו את מודל האו"ם ודנו בוועדות שונות בנושאים עולמיים כמו למשל, המשבר בוונצואלה, המשאבים העתידיים באנטרטיקה, המצב בדרום סומליה ועוד. התלמידים ייצגו מדינות שונות ונדרשו להכין עצמם מבעוד מועד, לחקור ולהכיר היטב את המדינה, לבנות טיעונים ובעיקר, לדעת לדבר באנגלית גבוהה, להכיר עמדות שונות, לייצג ולשכנע".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" – [email protected]


בתום הוועדות, נערך כנס סיכום מרשים באולם היסטורי באוקספורד, בו חולקו פרסים למשתתפים. תלמידי תיכון יחד זכו בארבעה פרסים, שלושה מהם כמצטיינים בוועדה. רייצ'ל רוטשטיין זכתה בנייר המקדים הטוב ביותר, בן חמי זכה כדובר הטוב ביותר של הוועדה שאותה ייצג, בנימין צ'לסקי זכה בשני פרסים: כדובר הטוב ביותר בוועדה וגם כדובר הטוב ביותר בוועדת הבחירה. על המשלחת ניצחה רכזת מגמת הדיפלומטיה, יונה סאסי שטיפחה בתלמידים כישורים רבים שהובילו אותם להישגים היפים.


בית ספר תיכון יחד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)

תיכון יחד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)


בטרם התחילה התחרות, הכירו התלמידים של "יחד" את הקהילה היהודית בלונדון והתארחו אצל משפחות מהקהילה. בנוסף, ביקרו בבית ספר יהודי ובספרייה ובגלריה לאומית.

שגיב אלבז, מנהל תיכון יחד, מתאר: "הרגע הזה בו מורה מהודו שואלת אותך מהיכן מגיעה המשלחת המעניינת שלך? הוא רגע של גאווה עולמית לדיפלומטים והדיפלומטיות הבאים של ישראל. זה המקום להודות לקהילת יחד על התמיכה להבאת בשורת "יחד" לעולם. חוויה בלתי נשכחת ומעוררת השראה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר