אילן בן-סעדון, משרדי חברת מובילאיי (צילומים: יח"צ, עופר וקנין)
אילן בן-סעדון, משרדי חברת מובילאיי (צילומים: יח"צ, עופר וקנין)

בן-סעדון הודיע על פיילוט להתקנת מובילאיי באוטובוסים – אך במובילאיי מסבירים ל"כל העיר מודיעין": "אין כרגע שיתוף פעולה"

בתגובה לדברים יש לסגן ראש העיר בן-סעדון טענות קשות גם נגד מערכת "כל העיר מודיעין". הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 13.11.19 16:59

האם יותקנו מערכות מובילאיי באוטובוסים במודיעין? לפי הודעה לעיתונות שהוציאה לשכתו של סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין), בעיר צפוי לצאת פיילוט במסגרתו בחלק ממערך האוטובוסים תותקן המערכת הטכנולוגית של מובילאיי – כך כאמור לפי ההודעה.

כידוע, מערכת מובילאיי מתריעה, בזמן אמת לנהג, במהלך נסיעה על מגוון סכנות בכביש. אולם בחברת מובילאיי מוסרים ל"כל העיר מודיעין" כי לא קיים כרגע שיתוף פעולה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


בהודעה לעיתונות נכתב ונטען בין השאר כי נערכו "פגישות מתקדמות לקראת שיתופי פעולה". בהודעה של בן-סעדון עוד נכתב כי "בסיום פגישה בין נציגי מובילאיי לסגן ראש העיר בן סעדון ובתמיכה של ראש העיר חיים ביבס, נעתרה חברת מובילאיי לבקשת בן סעדון לקיים פיילוט כאן בעיר ולהתקין את המערכת בחלק ממערך האוטובוסים של חברת קווים הפועלים כאן בעיר". עוד נמסר בהודעה ציטוט של נציגת חברת מובילאיי.

כאמור, בחברת מובילאיי מוסרים ל"כל העיר מודיעין" כי "אין כרגע שיתוף פעולה ולא התחלנו לעבוד עם עיריית מודיעין".

יש לציין כי גם בעיריית מודיעין לא מכירים את היוזמה – גורמים בכירים בעירייה מציינים כי הם אינם מכירים תוכנית להתקנת מערכות מובילאיי באוטובוסים במודיעין.

"כל העיר מודיעין" פנה לבן-סעדון, שמסר בתגובה: "עוד מספר ימים תתקיים פגישת המשך עם מובילאיי יחד עם מנכ"ל העירייה ומנכ"ל קווים. הם בחרו לנקוט בעמדה כדי לא להסתכסך עם ערים אחרות. כי בסופו של דבר זה פיילוט שמובילאיי מוכנה להוציא כספים".

כמו כן, עלה בן-סעדון להתקפה כנגד מערכת "כל העיר מודיעין": "אתם יכולים לפרסם מה שאתם רוצים, גם ככה לא אכפת לכם מהעובדות", כך מסר לכתב "כל העיר מודיעין". "הכתב השני והעורכת שלכם מתנהגים בצורה לא הוגנת, ולכן אני לא רואה סיבה להמשיך ולהעביר לכם כתבות. אתם בוחרים להסתכל על השלילה, במקום על הדברים היפים שקורים".


מערכת מובילאיי (צילום: עופר וקנין)

מערכת מובילאיי ברכב (צילום: עופר וקנין)


 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. אמנון

    המר בן סעדון הזה מתעסק בנושאים שלא קשורים לשיפור מערך התחבורה הציבורית בעיר מודיעין לטובת תושביה אלא רק בנושאים הקשורים ליחסי הציבור האישיים שלו. אבוי לנו אם העסקן הזה מתיימר לרוץ לראשות עירית מודיעין. הלך עלינו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר