יהודה פוליקר, להקת רוקפור, "הכל נשאר במשפחה", "פולקעס" (צילומים: ליאור כתר, אלדד שושן, ספי מנוביץ, ברוריה קרני הדס)
יהודה פוליקר, להקת רוקפור, "הכל נשאר במשפחה", "פולקעס" (צילומים: ליאור כתר, אלדד שושן, ספי מנוביץ, ברוריה קרני הדס)

פוליקר, רוקפור ודנה ברגר: פסטיבל צלילי סתיו במודיעין חוגג 20 שנה

פסטיבל צלילי סתיו במודיעין יתקיים זו השנה ה-20 בתאריכים 23.11-21.11, ויכלול עשרות מופעי מוזיקה, שייערכו גם במקומות לא שגרתיים - כמו למשל בגשר שמחבר בין שכונות ציפורים ונופים. ראש העיר חיים ביבס: "מדובר באחד הפסטיבלים האיכותיים בארץ"

פורסם בתאריך: 3.11.19 17:38

פסטיבל צלילי סתיו במודיעין יחגוג 20 שנה. מדובר בפסטיבל שכולל עשרות מופעי מוזיקה ייחודיים, בהם, הופעה של יהודה פוליקר והופעה של שירי שבלול בביצוע להקת רוקפור ודנה ברגר.

הפסטיבל ייערךך השנה בתאריכים 23.11-21.11 גם במיקומים לא שגרתיים בעיר, כמו למשל, הגשר החדש שמחבר בין שכונות נופים וציפורים, הנחל הרטוב בעמק איילון, פאתי יער בן שמן ועוד. לחלק ממופעי הפסטיבל  הכניסה היא חופשית, ולחלק מהמופעים הכניסה היא בתשלום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


הפסטיבל ייצא לדרך ביום חמישי 21.11 בשעה 21:00 בהיכל התרבות, במופע פתיחה שיוקדש לאלבום המיתולוגי של אריק אינשטיין ושלום חנוך "שבלול" לרגל חגיגות היובל לצאתו. שיריו של האלבום יבוצעו על ידי להקת רוקפור שיארחו על הבמה את דנה ברגר. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת – 80 שקלים; ביום המופע – 100 שקלים.


להקת רוקפור (צילום: אלדד שושן)

להקת רוקפור (צילום: אלדד שושן)


מפע גדול נוסף שיתקיים בהיכל התרבות ביום שישי 22.11, כולל להיטים של הזמר והיוצר יהודה פוליקר, מגדולי האמנים בישראל, המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יווניים וים תיכוניים, ולהיטי רוק, החל מ"בנזין" דרך "עיניים שלי" ואלבומי הסולו. המופע יתחיל בשעה 22:00, מחיר כרטיס במכירה מוקדמת – 100 שקלים; ביום המופע – 120 שקלים.


יהודה פוליקר (צילום: ליאור כתר)

יהודה פוליקר (צילום: ליאור כתר)


מוקדם יותר ביום שישי בשעה 11:30 באולם עינן, יהיה מופע של חיבור מעניין בין שירי, בן ויונתן ארצי (ילדיו של שלמה ארצי) בשיחה משפחתית עם פסנתר וגיטרה על הקשר בין מילים למוסיקה, ספרים ושירים. מחיר כרטיס – 50 שקלים.


"הכל נשאר במשפחה" - משפחת ארצי (צילום: ספי מנוביץ)

"הכל נשאר במשפחה" (צילום: ספי מנוביץ)


לאורך ימי הפסטיבל, יופיעו הרכבים מוסיקליים מעניינים ללא תשלום ובמיקומים שונים בעיר. בין היתר יוכלו חובבי המוסיקה ליהנות ממופע של ההרכב הבלקני "להקת הפולקעס" שתארח את אייל תלמודי עם מופע המשלב בתוכו גרוב פאנק כלייזמרי, מחווה לזמרת מרסדס סוסה שאת שיריה תבצע יונית שקד גולן יחד עם האנסמבל לפולקלור לטינו אמריקאי. על הגשר החדש המחבר בין שכונת הציפורים ונופים יופיעו "מלבי טרופיקל" עם ארבעה נגנים וירטואוזים המשלבים בין סגנונות של מוזיקה צוענית, השפעות ים תיכוניות, קליפסו ומרנגה.

ביום שבת, היום האחרון לפסטיבל, יתקיימו מופעים לאורך היום במספר אתרים ברחבי העיר ובהם במתחם הנחל הרטוב בעמק איילון, תנגן רביעיית ורסאי המורכבת מארבע נבלניות וירטואוזיות, בכניסה לרעות ינגנו גראונד היטס – הרכב ישראלי אתיופי, באמפי של תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין תנגן תזמורת בניצחו של מאסטרו מיכה דוד ועשרות זמרים שיופיעו יחד על במה אחת, חגיגת סווינג באמפי עמק האלה בשעה 20:00 ועוד.


פולקעס (צילום: ברוריה קרני הדס)

פולקעס (צילום: ברוריה קרני הדס)


ראש העיר חיים ביבס מציין כי "השנה, מדובר בחגיגה כפולה של פסטיבל צלילי סתיו שגם מציין 20 שנה להקמתו וללא ספק, מדובר באחד הפסטיבלים האיכותיים בארץ. ילדים ומבוגרים כאחד, יוכלו למצוא עניין והנאה רבה בפסטיבל ולהיחשף לסגנונות מוסיקה מעניינים, בתכנית שהוכנה במיוחד בשבילכם השנה. אני מזמין את כולם לבוא ולחגוג איתנו".

אלון שמידט, ראש אגף תרבות ואירועים: "הפסטיבל יחגוג השנה את שנתו ה-20 – מי היה מאמין שהפנינג מוסיקלי עם חמישה מופעים יהפוך לשלושה ימים עם יותר מ-30 מופעים הסוחפים את כולם, בצלילי מוסיקה בשלל סגנונות וצבעים המקשטים את העיר בסוף שבוע שכולם מחכים לו".

כרטיסים למופעים שיהיו בתשלום ניתן לרכוש באתר העירייה או באתר היכל התרבות מודיעין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר