(מימין) איימי רפאלי, חן וינר (משמאל) (צילומים: איזבל סילבה, באדיבות איגוד ההתעמלות - נויה גינדס)
(מימין) איימי רפאלי, חן וינר (משמאל) (צילומים: איזבל סילבה, באדיבות איגוד ההתעמלות - נויה גינדס)

מודיעין הביאה דאבל: שתי אלופות חזרו עם מדליות זהב מאליפות אירופה באקרובטיקה

שתי תלמידות ממודיעין, איימי רפאלי וחן וינר, קטפו מדליות זהב באליפות אירופה באקרובטיקה, שהתקיימה השבוע בישראל; בשיחות עם "כל העיר מודיעין" הן מספרות על החוויות מהתחרות ועל הניצחון המרגש: "עשינו את הכי טוב שיכולנו והתוצאות הגיעו"

פורסם בתאריך: 29.10.19 15:48

חן וינר ואיימי רפאלי ממודיעין זכו במדליות זהב באליפות אירופה באקרובטיקה. האליפות מתקיימת בימים אלו בחולון והנציגים הישראלים זוכים להצלחה גדולה ובמדליות רבות. העיר מודיעין יכולה להיות גאה במיוחד כאשר שתי תלמידות, תושבות מודיעין, זכו באליפות הנוכחית במקום הראשון ובמדליות זהב, כל אחת בקטגוריה שלה.

חן וינר, בת 15, שמתגוררת בשכונת אבני חן ולומדת בבית הספר עירוני ג' בעיר, זכתה ביום ראשון, 27.10, יחד עם עוד שתי שותפות מחולון, במקום הראשון בגמר התרגיל הדינמי בקבוצת הגיל 16-11.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


חן וינר (משמאל) (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות - נויה גינדס)

חן וינר (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות – נויה גינדס)


"היה מאוד מרגש, זו חוויה מאוד גדולה ובלתי נשכחת", מתארת וינר בשיחה עם "כל העיר מודיעין", "היה הרבה מאוד לחץ, מן הסתם, אבל סך הכול נהניתי מאוד וחוויתי הרבה התרגשות. קיוויתי להגיע להישג כזה, אני לא יודעת אם הופתענו שזכינו במקום הראשון, אבל בטוח שמאוד שמחנו. עשינו את הכי טוב שיכולנו והתוצאות הגיעו לפי מה שעשינו בתרגיל. מאוד התרגשנו ושמחנו כי זה כבוד להגיע להישג כזה, היינו מאוד מרוצות מהתרגיל שהצגנו וההופעות שנתנו בתרגילים. אני רוצה להמשיך ולהתקדם בתחום, השאיפה שלי זה להגיע לתחרויות ברמות כאלה גבוהות ולהמשיך להתחרות, זו היתה הפעם הראשונה שלי ואני לא אפסיק בקרוב, אני שואפת להמשיך בתחום הכי הרבה שאני יכולה".


חן וינר (מימין) (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות - נויה גינדס)

חן וינר (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות – נויה גינדס)


סיוון וינר, אמה של חן וינר, מספרת על הגאווה הגדולה: "חן התרגשה, אבל התחרות מול הקהל הביתי נתן הרבה מאוד עידוד באולם. זו היתה תחרות מדהימה עם צוותים ברמה מאוד גבוהה, וזה מאוד מרגש לייצג את המדינה שלך במדינה שלך ושמשמיעים את 'התקווה' וצוותים ישראלים עומדים על הפודיום ומקבלים הכרה בינלאומית מול הקהל הביתי זו הרגשה מטורפת".



חן וינר (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות - נויה גינדס)

חן וינר (צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות – נויה גינדס)


איימי רפאלי, בת ה-11, שמתגוררת בשכונה מוריה ולומדת בבית הספר "רעים", זכתה במוצאי שבת, 26.10, במדליית הזהב בקטגוריית הזוגות המעורבים בקבוצת הגיל 16-11. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספרת רפאלי על החוויות מאחורי הקלעים: "סך הכל ההרגשה היתה מאוד טובה, בהתחלה היה לחץ, אבל כשמסיימים הכל יורד, מקבלים את המדליה. אני ממש שמחה וכיף להרגיש את זה, במיוחד בישראל זה ממש כבוד. רציתי לעשות הכי טוב, אבל לא ידעתי מה יהיה. קצת הפתיע אותי שזכיתי. האימונים לתחרות היו מאוד קשים, כל יום, פעמיים ביום, גם בשבת, זה הרבה. מה שנותן לי את הרצון זה בסוף להגיע למשהו טוב, ללכת לתחרות ולקבל את המדליה. אני מרגישה תמיכה מכל האנשים סביבי, אומרים לי כל הזמן כל הכבוד ובהצלחה ושעשיתי טוב. אני רוצה להמשיך ולהתקדם באקרובטיקה. קודם כל באליפות העולם שנה הבאה".


איימי רפאלי (צילום: איזבל סילבה)

איימי רפאלי (צילום: איזבל סילבה)


נעמי רפאלי, אמה של איימי, מוסיפה ומספרת: "היינו כל המשפחה יחד עם איימי בתחרות, היה מדהים. כמובן לפני התחרות היה הרבה לחץ, ישבתי שם רועדת עם כל האמהות האחרות עד רגע הזכייה. הרגשנו המון אהבה, אנשים שאנחנו לא מכירים רצו להצטלם איתה, כולל מתחרים ממדינות אחרות. אני מאוד גאה בבת שלי".


איימי רפאלי (צילום: נויה גינדס)

איימי רפאלי (צילום: נויה גינדס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר