ראש העיר חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הבשורה לסטודנטים במודיעין: היצע המלגות מתרחב

השנה הרחיבה העירייה את היצע המלגות לסטודנטים תושבי העיר והכפילה את סכום המלגה ל-10,000 שקלים; לראשונה נפתחה אפשרות חדשה לקבלת מלגה הכוללת התמחות מעשית בשטח בהתאם לתחום הלימודים. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 21.10.19 20:05

עיריית מודיעין הודיעה על הגדלת מספר וסכום המלגות הזמינות עבור סטודנטים  וסטודנטיות תושבי העיר לקראת שנת הלימודים תש"ף שמתחילה בשבוע הבא, כחלק מתוכנית חדשה לעידוד לימודים גבוהים, התנדבות ותרומה חזרה לקהילה. בנוסף, משיקה העירייה פיילוט חדש של מלגות המציעות לסטודנטים התמחות מעשית בתחום הלימודים שלהם, במסגרת התנדבותית משולבת.

במסגרת הפיילוט החדש יחולקו ל-5 סטודנטים ראשונים מלגות "פרקטיקום" בסך 10,000 שקלים כל אחת. מלגות אלה מיועדות לסטודנטים בשנת לימודים מתקדמת וכוללות מסגרת של התמחות מעשית בשטח, אותה יבצע כל סטודנט בהתאם לתחום הלימודים שלו ובאופן שיטיב עם הקהילה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


שינוי נוסף שנכנס השנה לתוקף הוא הגדלה של מלגת הפר"ח – המוענקת לסטודנטים בשיתוף פעולה עם מפעל הפיס בעבור 130 שעות התנדבות שנתיות למען הקהילה – כך שכעת היא עומדת על סכום של 10,000 שקלים. כמו כן, מספר מלגות פר"ח המוצעות לסטונדטים תושבי מודיעין גדל מ-40 בשנת הלימודים הקודמת ל-45 בשנה הנוכחית.

לצד המלגות הללו, יוענקו לסטודנטים תושבי העיר כ-40 מלגות נוספות על בסיס התאמה סוציו-אקונומית. מלגות אלה כוללות מסגרת מצומצמת של 30 שעות התנדבות בלבד, והחל מהשנה הן מוענקות גם לעולים חדשים בעלי פטור משירות צבאי או לאומי.


חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים לשנת 2018 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ראש העיר חיים ביבס מחלק מלגות לסטודנטים לשנת 2018 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בנוסף להרחבה היצע המלגות, עשתה העירייה שינוי בקריטריון הסף שיעלה את מספר הזכאים לקבלן. החל מהשנה הנוכחית, סף ההכנסה המשפחתית לנפש, שקובע מי זכאי לקבל מלגת לימודים, יעלה ל-5,000 ש"ח במקום 3,700 ש"ח בשנים קודמות, במטרה לאפשר גם לצעירים שחיים עם הוריהם לקבל את הסיוע הכספי.

חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת המלגות העירונית, נגה כץ רפפורט (הבית היהודי) מסרה כי "זוהי בשורה אדירה הן לסטודנטים עצמם והן לעיר מודיעין כולה. מלגת הפרקטיקום היא למעשה העתודה הניהולית של העיר ומטרתה לקדם צעירים מתוך העיר, שיתרמו ויוכשרו בתוך העיר כך שבעתיד תהיה להם סיבה טובה להקים את ביתם כאן איתנו. הכפלת מלגת פר"ח היא הלכה למעשה הכרה בעובדה שהתנדבות בקהילה היא רוח העיר ואנו שמחים על ההזדמנות להוקיר מתנדבים ראויים אלו. כל מי שהתנדב בחייו יכול להעיד שמי שנותן מעצמו לאחרים בסוף מקבל הרבה יותר".

להגשת מועמדות למלגה. מועד אחרון להגשת הבקשה למלגה – 17 בנובמבר 2019. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר