ענת אנגל, מנכ"לית וולפסון, ג'ודי בוגן, מנכ"לית מקום מרפא ויניב פוגל, מנהל אדמיניסטרטיבי וולפסון (צילום: מקום מרפא)
"מקום מרפא" בבית החולים וולפסון (צילום: מקום מרפא)

התרומה של העמותה ממודיעין למען חולי הסרטן: שיפוץ מרכז הטיפול בוולפסון

עמותת "מקום מרפא" ממודיעין, שאותה הקימה תושבת העיר ג'ודי בוגן, תשפץ את מחלקת אשפוז-יום בבית החולים וולפסון בעלות של כ-300 אלף שקלים: "הטיפול המקצועי בארץ מצוין, אבל הסביבה הפיזית טעונת שיפור"

פורסם בתאריך: 2.10.19 18:51

תרומתה של תושבת מודיעין לחולי הסרטן: עמותת 'מקום מרפא – Place 2 Heal', שהוקמה על ידי תושבת העיר ג'ודי בוגן, תממן שיפוץ מקיף במרכז האונקולוגי של בית החולים וולפסון בחולון בעלות של כ-300 אלף שקלים. במסגרת הסכם שנחתם לאחרונה בין העמותה להנהלת המרכז הרפואי, יתקיים שיפוץ נרחב ומקיף במחלקת אשפוז-יום על מנת לשפר ולשדרג את התנאים הפיזיים בהם שוהים המטופלים האונקולוגיים המגיעים לטיפולי כימותרפיה.

עמותת "מקום מרפא –  Place 2 Heal" הוקמה על ידי בוגן בשנת 2016, ומגייסת מאז כספים בארץ ובחו"ל לטובת שיפוץ מחלקות אשפוז-יום וטיפול בחולי סרטן. תפיסתה של העמותה כי לתנאים הפיזיים ולסביבה יש השפעה מרפאת על החולה, וכי אם יהיו מיטביים, יקלו על המטופל ועל תהליך ההחלמה ויכולים אפילו להביא לשינוי אמיתי. את זה, ניתן לעשות לפי העמותה בעזרת צבעים, חומרים, צלילים ובעיקר דאגה ואכפתיות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


בוגן, בת ה-50, החליטה להקים את עמותת מקום מרפא, לאחר שהתמודדה בעבר עם מחלת סרטן השד בזמן ששהתה בשליחות בחו"ל, ולאחר שבמסגרת טיפוליה נחשפה לתנאים ולטיפולים הכימותרפיים של חולי הסרטן בארה"ב. לפני כעשר שנים החלימה בוגן מהמחלה, וכששבה לארץ נחשפה לתנאים הפיזיים במכונים לטיפול בסרטן בישראל. לאחר תחקיר מעמיק בכל הנוגע לקשר בין המצב הנפשי לתנאים הפיזיים, החליטה בוגן לגייס כספים לשיפוץ ושדרוג מרכזי טיפול יום אונקולוגים בארץ.

בוגן מספרת כי "רציתי להביא לשינוי בטיפולי היום הניתנים לחולי סרטן בארץ, הטיפול המקצועי בארץ מצוין, אבל הסביבה הפיזית טעונת שיפור. הקמתי את העמותה כדי לעודד טיפול הממוקד במטופל, להביא לשיפור בחוויית המטופל בבית החולים, ולהעניק למטופלים סביבה שמפחיתה גם את רמות המתח וגם את הצורך בטיפול תרופתי. אנחנו רוצים ליצור עבור החולים האלה סביבה, המסייעת לרגשות חיוביים".


ענת אנגל, מנכ"לית וולפסון, ג'ודי בוגן, מנכ"לית 'מקום מרפא' ויניב פוגל, מנהל אדמיניסטרטיבי וולפסון – במעמד חתימת ההסכם (צילום: 'מקום מרפא')


"אני רוצה להודות למרכז הרפואי וולפסון", ממשיכה ואומרת בוגן. "על האמון שנתנו בנו ועל שמאפשרים לנו להגשים את החזון שלנו, וכמו כן גם לעמותת הידידים של המרכז הרפואי על הליווי, לתורמים הנדיבים, רבים מהם תושבי מודיעין, שתמיכתם תממן את שיפוץ מרכז זה ואחרים, לחברה שתרמה את כל מערכות מיזוג האוויר ובחרה להישאר בעילום שם, ולמעצבת הפנים אירית זיו, על תרומתה להצלחת הפרויקט במרכז".

יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי וולפסון מוסיף כי  "אנו רוצים להודות לגב' בוגן ולעמותת "מקום מרפא" על הבחירה בוולפסון. אנו בטוחים שזו תחילתו של שתוף פעולה רחב, שתכליתו הענקת שירות טוב ואיכותי יותר למטופלים האונקולוגים הבאים בשערי בית החולים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר